کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین ریاست جمهوری گفت: ما به همه اصول انتخاب پایبندیم و می‌خواهیم در چارچوب اصول قانون اساسی حرکت کنیم و با استفاده از نخبگان به تنگ‌نظری‌ها و باندبازی‌ها در کشور خاتمه دهیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان زنجان، محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در راستای تبلیغات انتخاباتی‌اش به این استان سفر کرده در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: زنجان شهر تقوا، علم و عمل است و بزرگان زیادی در این شهر بودند.
 
وی افزود: همچنین استاد ثبوتی یکی از برجستگان زنجانی خدمات زیادی به ارتقای علمی در کشور کرده است.
 
عارف درباره علت به تعویق افتادن سفرهای استانی‌اش گفت: از آنجایی که من منتظر تصمیم‌گیری آیت‌الله هاشمی و سید محمد خاتمی برای کاندیداتوری بودم و از همان اول نیز اعلام کرده بودم که هر کدام از این دو نفر در انتخابات حضور یابند من با آنها رقابت نخواهم کرد، پس از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عملا تصمیم بر کناره‌گیری داشتم و تا پایان زمان اعلام  احراز صلاحیت‌ها صبر کردم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: پس از اینکه صلاحیت آیت‌الله هاشمی تعیین نشد دوباره ستادهایم را به راه انداختم؛ از این رو انجام سفرهای استانی به تعویق  افتاد و اکنون در مدت زمان باقیمانده من فرصت نمی‌کنم که به همه استان‌ها سفر کنم.  
 
وی افزود: اصلاحات بر اخلاق سیاسی تکیه ندارد بلکه می‌خواهد سیاست را اخلاقی کند از این رو من شعار منزلت و اخلاقیات را انتخاب کرده‌ام و همچنین امیدوارم شعار سخت‌افزاری‌ام که معیشت است نیز محقق شود.  
 
عارف گفت: ما به همه اصول انتخاب پایبندیم و می‌خواهیم در چارچوب اصول قانون اساسی حرکت  کنیم و با استفاده از نخبگان به تنگ‌نظری‌ها و  باندبازی‌ها در کشور خاتمه دهیم.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دغدغه اصلی اصلاحات پیشرفت و تحقق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد:‌می‌خواهیم با ایجاد انگیزه در بین جوانان مشکلات آنان را حل کنیم؛ اصلاح‌طلبان برای ساخت کشور حضور پیدا می‌کنند و نباید تحت تاثیر بی‌مهری‌ها قرار بگیرند، ما باید از ظرفیت نظام استفاده کنیم چرا که انقلاب ما فرهنگی‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب دنیاست.  
 
معاون اول دولت اصلاحات تصریح کرد: جوانان نباید با صندوق‌های رای قهر کنند آنها حق اعتراض دارند ولی رای دادن  اعتراض نیست بلکه عقب‌نشینی است، ما باید با توجه به سرمایه‌های اجتماعی کشور عقلانیت را به عرصه مدیریت بازگردانیم و این امر با حماسه سیاسی و در پی آن عملی کردن حماسه اقتصادی محقق می‌شود.  
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: عارف ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار