رئيس ستاد دانشجويي سعيد جليلي گفت: انتقال معاونين وکارکنان از يک ارگان به ارگان ديگر از نظر جليلي مخدوش است چراکه دولت شرايط و اقتضاعات خاصي را مي‌طلبد و وي با الفاظي مثل فراجناحي نمي‌خواهد وارد شود و کابينه خود را براين اساس تشکيل دهد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، " رشيد قانعي " رئيس ستاد دانشجويي سعيد جليلي در نشست خبري که در خبرگزاري تسنيم برگزار شد در ارتباط با ديدگاه‌هاي اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: سعيد جليلي در بخش مبارزه با تورم ديدگاه خود را در دو مطلب تحت عنوان شفافيت اقتصادي و اصلاح ساختارهاي اقتصادي و بازنگري در قوانين و ساز و کارهاي فرسوده مطرح کرده است.

وي افزود: جليلي در صحبت‌هاي خود براي تثبيت نرخ ارز از خود راه کار ارائه داده و روش کاري وي کاملا مناسب و نشان دهنده وجه تمايز جليلي با ديگر آقاياني که در بخش مبارزه با تورم وعده سر خرمن مي‌دهند، است.

رئيس ستاد دانشجويي سعيد جليلي با بيان اينکه اقتصاد يعني کارکردن با منابع محدود گفت: تاکيد دبير شوراي عالي امنيت ملي در مباحث اقتصادي و بحث زير ساخت‌ها است که اگر اصلاح شود مشکلات اين حوزه با در نظر گرفتن شرايط فعلي کشور حل مي‌شود.

قانعي ادامه داد: در سخنراني‌هاي اخير که از سوي کانديداهاي انتخاباتي مطرح شد عمده حرف آقايان در بحث مبارزه با تحريم‌ها سياست خارجي بوده و از اقتصاد هيچ حرفي به ميان نياوردند.

اين فعال دانشجويي تصريح كرد: جليلي براي مبارزه با تحريم‌ها معتقد است که بايد از تحريم‌ها به عنوان فرصت استفاده کرد و در تحريم نفت معتقد است که بايد به عنوان فرصتي براي تقويت ظرفيت معادن، توريسم و بخش دانش بنيان کشور استفاده کرد.

وي افزود: مشکل غرب با جمهوري اسلامي ايران در ايدئولوژي و ذات انقلاب است و در چند سال اخير شاهد پيشرفت هسته‌اي کشورمان بوده‌ايم و اين نشان دهنده تمايز نظام فکري جليلي و ديگر کانديداها است که در بخش‌هاي مختلف هم خود را نشان مي‌دهد.

قانعي ادامه داد: کانديدايي که ادعا مي‌کند در صورت پيروزي در انتخابات، رنسانس بايد به وجود آيد بايد بداند که نظام فکري که مبتني بر اسلام نباشد براي کشور خطرناک است.

رئيس ستاد  دانشجويي جليلي درباره ديدگاه اين کانديداي انتخاباتي درباره فضاي دانشگاه‌ها و گفتمان غالب در اين مراکز علمي تصريح کرد: علي‌رغم اينکه برخي بر امنيتي بودن فضاي دانشگاه‌ها در شرايط کنوني تاکيد دارند بايد بگويم که نگاه جليلي در مورد دانشگاه‌ها اين است که در حال حاضر فضاي راکتي در دانشگاه‌ها برقرار است.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: سعيد جليلي در خيلي از سفرهاي استاني خود اصرار دارد که به تنهايي سفر کند تا اين تلقي و برداشت در ميان مردم جامعه مبني بر اينکه وعده و وعيدي از سوي جليلي به افراد خواهد داد، شکل نگيرد.

وي اظهار داشت: در شوراي عالي امنيت ملي به رياست سعيد جليلي شاهد حضور معاونين و کارکنان وي از سلايق و تيپ‌هاي شخصيتي مختلف مبتني بر نظام فکري ولايت فقيه هستيم چرا که وي به شاخصه تخصص در اداره امور توجه ويژه‌اي دارد.

رئيس ستاد دانشجويي جليلي با بيان اينکه بسياري از کشورهاي پيشرفته حاشيه خليج فارس گداي آمريکا هستند خاطر نشان کرد: تاکيد سعيد جليلي بر استقلال اقتصادي است که بايد استقلال سياسي با ايدئولوژي اسلام ناب از خود داشته باشيم.

قانعي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه انتخاب کابينه دولت جليلي در صورت پيروزي در انتخابات برچه مبنايي است تصريح کرد: بنا نيست که شخص خاصي تا قبل از تشکيل دولت براي کابينه مطرح شود ولي با اين حال جليلي از کارشناسان زيادي براي تدوين و تنظيم برنامه‌هاي خود در عرصه‌هاي اقتصادي استفاده کرده است.

اين فعال دانشجويي بيان داشت: انتقال معاونين وکار کنان از يک ارگان به ارگان ديگر از نظر جليلي مخدوش است چرا که دولت شرايط و اقتضاعات خاصي را مي‌طلبد و وي با الفاظي مثل فراجناحي نمي‌خواهد وارد شود و کابينه خود را براين اساس تشکيل دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار