زمان مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی (PHD) امروز دوشنبه 13 خرداد اعلام شد. .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: زمان مصاحبه 4 رشته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، معماری و شهرسازی، از امروز دوشنبه 13خرداد اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از وضعیت مصاحبه خود اطلاع حاصل کنند.

اقبالی به دعوت شدگان توصیه کرد: برای متقاضیان با آزمون همه سوابق علمی و تحقیقاتی اعم از پروژه،مقاله، ترجمه و تالیف مورد نیاز است که هر داوطلب باید آن را به همراه داشته باشد همچنین ریزنمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد جزو مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه است.

اقبالی در خصوص مدارک مورد نیاز متقاضیان بدون آزمون گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید سوابق علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه‌های مرتبط با رشته‌ خود به همراه داشته باشند. همچنین اصل مدرک کارشناسی ارشد، ریزنمرات، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، گواهینامه رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه) نیز از مدارک مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: متقاضیان بدون آزمون باید علاوه بر مدارک ذکر شده تصویر اول صفحه شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را نیز به همراه داشته باشند.

اقبالی توصیه کرد: متقاضیان اگر با سوال یا ابهامی مراجعه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند./س
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، دکتری ، مصاحبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار