عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان، خواستار توجه وی‍ژه کاندیداهای ریاست جمهوری به ارتقای جایگاه کشاورزی در سطح کشور شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، رحیمی در نشست نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان سنندج، آمادگی کشاورزان استان کردستان برای حضور پرشور در انتحابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد و گفت: شور و اشتیاق روستاییان و کشاورزان بیشتر از مردم شهر در بحث انتخابات است.
وی از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست برنامه های خود در حوزه کشاورزی را نیز اعلام کنند تا کشاورزان بر اساس برنامه های اعلامی، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
رحیمی با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش کشاورزی در توسعه کشور، گفت: توسعه و تقویت بخش کشاورزی می تواند به استقلال و خودکفایی کشور کمک کند.
وی از حمایت کشاورزان از کاندیدایی که به بخش تولید و روستاها توجه کند خبر داد و گفت: هر کاندیدایی که کشاورزی و تولید را مد نظر داشته باشد و برای این بخش برنامه داشته باشد مورد حمایت کشاورزان است.
رییس نظام صنفی کشاورزی شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسوولان به مشکلات کشاورزان استان شد و گفت: برخی از مشکلات کشاورزان با تدبیر مسوولان قابل رفع است.
رحیمی همچنین از بانک های استان خواست سطح تعامل و همکاری خود را با کشاورزان بیشتر کنند و در بازپرداخت تسهیلات و تمدید مدت زمان آن کشاورزان را کمک نمایند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.