کارگاه آموزشی طرح همیار خانواده با حضور جمعی از مسئولین شهرداری و اساتید کارشناسان و روانشناس ، ویژه زوج هایی که 1 تا 10 سال زندگی مشترک با هم سپری کرده اند،‌برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهدی تیموری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 گفت: هدف از اجرای این همایش با توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، گسترش فرصت ها برای تحکیم  و تعالی نهاد خانواده ، توسعه و کیفیت بخشی راهکارهای بهبود وضعیت خانواده ها، رشد آگاهی های عمومی خانواده ها است.
وی در ادامه افزود: خانواده یکی از موضوعات بسیار مهم است که در قرآن مطرح شده و خداوند به آن بسیار بها می دهد و اگر خانواده سالم ، متعالی و استقرار شود می توان به داشتن جامعه ای سالم،‌متعالی و استقرار امیدوار بود.
همچنین حجت السلام والمسلمین نقویان درحاشیه این همایش خانواده را مهمترین خشت بنای اجتماعی دانست و گفت: برای داشتن خانواده ای محکم و استقرار، وجود عشق و بر طرف کردن نیازهای زوجین، از عوامل ضروری در خانواده است.
گفتنی است این همایش ویژه خانواده هایی بود که کمتر از 10 سال زندگی مشترک را با هم سپری کردند و منطقه 16 میزبان مناطق 11و 12 و 14 15 و 20 بود.
در پایان همایش، کارشنان به سئوال و جواب های حاضرین، پاسخ دادند. /ف
برچسب ها: خانواده ، متعالی ، استقرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار