مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: انتخابات نمود عيني براي تبلور مردم سالاری دینی است و حضور مردم در اين عرصه از اهميت زيادي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از زسنندج، احمدی با اشاره به لزوم آمادگي براي حضور پرشور در انتخابات، اظهار داشت: ما باید با حضوری پرشور در روز رای گیری از آرمان های امام(ره) دفاع کنیم و با انتخاب فرد اصلح هدایت کشتی رو به پیشرفت ایران را به فردی شایسته بسپاریم.
وی با تاكيد بر لزوم توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) در عرصه‌هاي مختلف افزود: تاثیرات فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فراملی و بین المللی است و در هر مورد و موضوعی مطالب ایشان کامل و سلسله وارو فصل الخطاب است که روشنی بخش راه ملت ایران و همه ملت‌های آزادی خواه جهان است.
احمدی در خصوص نزدیک شدن به انتخابات نیز بيان كرد: مسئولین باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم، آنان را به حضور پر شور در انتخابات تشویق کنند و ملت شریف ایران با توجه به فرمایشات و معیارهای رهبری اقدام به انتخاب فرد اصلح کنند.
وی در خصوص انتخاب فرد اصلح از دیدگاه رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در سخنرانی های خود از فرد خاصی حمایت نکرده و اشاره ای هم نداشته اند، بلکه با اعلام شاخص های انتخاب اصلح، برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی راه را به درستی آشکار کرده اند.
احمدی در پايان با اشاره به آمادگي کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان براي حضور پرشور در انتخابات همراه با ساير اقشار مردم يادآور شد: کارکنان این اداره کل نيز در تمام صحنه ها آمادگي حضور را داشته و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز اين قشر همواره در خلق حماسه ها نقش آفرين بوده است/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.