شبکه رادیوئی اقتصاد همزمان با سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) ویژه برنامه ای را تحت عنوان "غروب آفتاب جماران" تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد، آنچه که حضرت امام خمینی را به عنوان رهبری ممتاز و بی نظیر کرده بود ، مجموعه ای از ویژه گیها ی فردی ، اجتماعی ، سیاسی و عرفانی ایشان بود . او تربیت و تزکیه را مقدم بر تعلیم و آموزش می دید و معتقد بود که دانش با همه شرافتش آنگاه که توام با تزکیه نفس نباشد ، همچون ابزاری در خدمت هدفهای شیطانی بکار گرفته خواهد شد .
امام موحدی بود که با اتصال به خداوند متعال دیگر قدرتها را خرد می دید و از این بابت هیچ نگرانی به خود راه نمیداد .
 شبکه رادیوئی اقتصاد همزمان با سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) ویژه برنامه ای را تحت عنوان "غروب آفتاب جماران" تهیه و تدارک دیده است که در آن به ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی و ویژه گیهای برتر ایشان در رهبری و هدایت امت اسلامی ، پرداخته خواهد شد .
 گفتگو با چند تن از پیشکسوتان و فعالان انقلاب در سالهای اولیه پیروزی در مورد شخصیت و دیدگاههای امام خمینی (ره) ، بخش دیگری از این ویژه برنامه خواهد بود . حبیب الله عسگراولادی و دکتر حسن غفوری فرد ، پیرامون شخصیت و قیام حضرت امام خمینی و اهداف ایشان و انقلاب شکوهمند اسلامی ، به بیان مطالبی در این خصوص خواهند پرداخت . ارتباط زنده با حرم مطهر امام راحل و گفتگو با شرکت کنندگان در مراسم سالروز رحلت حضرت امام (ره) ، از دیگر قسمتهای تشکیل دهنده این برنامه خواهد بود . ویژه برنامه  رادیوئی "غروب آفتاب جماران" کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد میباشد که روز 14 خردادماه ساعت 10 صبح بمدت 60 دقیقه به سردبیری حمیدرضا کجوری از این شبکه رادیوئی به روی آنتن می رود ./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.