معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترين خدمات را به ملت ايران ارايه دهد، گفت: در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ دولتي نتوانسته به اندازه دولت احمدي نژاد پروژه‌هاي بزرگ و قابل توجه را براي خدمت‌رساني به ملت ايران ارايه دهد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز ( دوشنبه ) در آيين بهره برداري از پروژه‌هاي عمراني و واحدهاي توليدي استان قزوين با گراميداشت ياد بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي گفت: در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ دولتي نتوانسته به اندازه دولت احمدي نژاد پروژه‌هاي بزرگ و قابل توجه را براي خدمت‌رساني به ملت ايران ارايه دهد .

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني ، صنعتي و درماني که در سفر يکروزه خود به استان قزوين به بهره‌برداري رساند، خاطر نشان کرد: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 1700 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده که از کارهاي پر برکت و موثر دولت احمدي نژاد براي خدمت‌رساني به مردم استان قزوين است .

رحيمي افزود : اگر روزانه طرح‌ها و پروژه‌هاي مختلف به ارزش 1500 ميليارد تومان را مورد بهره‌برداري قرار دهيم ، مدت زمان باقي مانده از دولت دهم براي افتتاح پروژه‌هاي مهم کشور کافي نيست و طرح‌هاي زيادي باقي خواهد ماند که به دست دولت آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد .

رحيمي استان قزوين را يکي از استانهاي مهم کشور برشمرد و افزود : اين استان از نظر گسترش صنعت، صنايع مفيد و موثري را در خود جاي داده است، به گونه‌اي که امروز در شهرک‌هاي 11 گانه صنعتي استان قزوين ديگر فضايي براي گسترش وجود ندارد و دولت بايد براي گسترش صنعت در اين استان نسبت به ساخت شهرک‌هاي صنعتي ديگر اقدام کند .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت امام خميني ( ره)‌تصريح کرد : امروز به برکت انقلاب امام خميني ( ره )‌ و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، ايران توانسته است به عنوان الگويي براي ساير ملت ها در مقابل همه متجاوزان و زياده‌طلبان ايستادگي کند .

رحيمي با بيان اينکه امروز به برکت انقلاب توانسته‌ايم در مقابل تحريم هاي دشمنان ايستادگي کنيم،تصريح کرد : دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترين خدمات را به ملت ايران ارايه دهد .
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار