معاون برنامه ريزي استانداري تهران از تبديل 11 لکه صنعتي به شهرک هاي صنعتي در استان تهران خبرداد.

 نعمت الله ترکي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح خروج کارخانجات از شهر تهران به شهرهاي اطراف ، بيان کرد : طبق دستورالعمل کارخانجاتي که در داخل شهر تهران حضور دارند بايد به شهرک هاي همجوارتهران منتقل شده و ساماندهي شوند.
وي با بيان اينکه براي خروج اين کارخانجات نيز تسهيلات مختلفي در نظر گرفته شده است ، ادامه داد :پرداخت تسهيلات به اين افراد يکي از طرح هاي تشويقي مي باشد که در نظر گرفته شده است.
معاون برنامه ريزي  استانداري تهران با تاکيد بر اينکه در پرداخت وام براي خروج کارخانجات هيچ محدوديتي وجود ندارد، تصريح کرد :  پرداخت تسهيلات به تناسب طرح ارائه شده از سوي افراد  بستگي دارد.
وي افزود: بخش هاي مختلف صنعتي و صنوف نيز مي توانند به صورت جمعي با مراجعه به مراکز مربوطه در خواست جابجايي خود را مطرح کنند.
ترکي با اشاره به مصوبات سفرهاي استاني هيئت دولت در استان تهران ، اظهار کرد : طبق مصوبه هيئت دوليت 11 لکه صنعتي در استان تهران شناسايي شده است.
وي با اشاره به مطلب بالا خاطرنشان کرد : اين نقاط شناسايي شده به شهرک هاي صنعتي تبديل خواهد شد لذا خدمات ارائه شده به واحد هاي مستقر شده نيز افزايش خواهد يافت تا صنعت نظم بيشتري به خود بگيرد.
 
 
 

برچسب ها: لکه ، صنعتی ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار