مشجری از آن موقع تاکنون در میدان های مهمی از جمله جام جهانی 2011 ، انتخابی المپیک ژاپن تیم ملی ایران را همراهی کرد و به عنوان مکمل "خوآن سی چلو " بخوبی توانست نیازهای اطلاعاتی کادرفنی را تامین کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آنالیزور جوان مشهدی خیلی زودتر از آنچه که پیش بینی می شد نظر خولیو ولاسکو را به خود جلب کرد تا جایی که سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال دیگر نیازی به حضور پائولو آنالیزور با تجربه ایتالیائی در کنار خود ندید و عذر او را با وجود داشتن قرارداد خواست.

او در پایان بازی های تدارکاتی تیم ملی در بلغارستان و پیرامون آخرین اطلاعاتش در مورد رویارویی با روسیه گفت: تمامی اقدامات لازم از قبل پیش بینی شده و نه تنها فیلم 6 تا 7 بازی روسیه در المپیک آنالیز شده و در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار گرفته، بلکه بازی های سایر حریفان ما آلمان، کوبا، صربستان و ایتالیا نیز بطور مجزا آماده است. ضمن آنکه با دستیابی به آخرین بازی های تدارکاتی روسیه با برزیل و ایتالیا با فرانسه هم در حال تکمیل کردن آخرین اطلاعات خود از این تیم ها قبل از بازی با آنان هستیم.

مشجری با اشاره به اینکه همه حریفان زیر ذره بین اطلاعاتی ما قرار دارند افزود: در این بین حتی اطلاعات و آمار دسته بندی شده تک تک بازیکنان تیم ملی از بازی های گذشته و حال هم در اختیار کادرفنی است که بتوانند در صورت نیاز با جابجایی از توانایی های آنان حداکثر استفاده را به نمایند که به عنوان نمونه یکی از این موارد به جابجایی پست زرینی از 4 به 2 و قائمی از 2به 4 بر می گردد. در مجموع در تمامی مباحث چون توپ های برگشتی، آمار حمله و دفاع و توپ گیری و نوع دریافت ها آمارهای خوبی از بازیکنان داریم.

وی در مورد بازی مهم با روس ها و اینکه روی چه ضعف آنها می شود تکیه کرد گفت: آنها با وجود توانایی های بسیار ، روی سرویس های پرشی موجی مشکل دارند که بازیکنان ما با این نوع سرویس ها می توانند آنها را سخت آزار دهند.

آنالیزور تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که آیا به تنهایی مشکلی در تامین نیازهای اطلاعاتی ولاسکو ندارد گفت: با توجه به کمک های خوآن سی چلو و اینکه در لیگ جهانی بازی ها با یک دیدار دنبال می شود خیر، اما مطمئنا برای مسابقاتی چون جام ملت های آسیا حتما از آنالیزورهای کمکی هم استفاده خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار