کاراته کای وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی ایران پس از عملکرد مناسب در مسابقات انتخابی، گفت: تمام تلاشم این است تا سال ها مهره قابل اتکایی برای تیم ملی باشم و در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجید حسن نیا اظهار کرد: برای حضور در اردوهای تیم ملی تاکنون چهار مرحله رقابت انتخابی را پشت سر گذاشته ام و با ادامه همین روند به دنبال رسیدن به ترکیب اصلی هستم.

وی در خصوص رقابت های انتخابی روز یکشنبه، افزود: در نخستین مبارزه برابر "مهدی کریمی" به نتیجه مساوی رسیدیم اما در دو مبارزه بعدی با نتایج 5 بر صفر و 8 بر صفر به پیروزی رسیدم و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفتم.

حسن نیا با تاکید براینکه وحید حسنی پور رقیب اصلی اش در وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی است، گفت: نخستین حضورم در تیم ملی بزرگسالان را تجربه می کنم و امیدوارم این حضور همراه با موفقیت در مسابقات مختلف تداوم داشته باشد. برای تحقق یافتن این امر تمام تلاشم را می کنم تا با برطرف کردن نقاط ضعفم به عنوان نفر اول وزن منهای 55 کیلوگرم انتخاب شوم.

وی ادامه داد: همه کاراته کاهای حاضر در اردو وضعیت آمادگی خوبی دارند و به کسب بهترین و خوشرنگ ترین مدال در مسابقات آسیایی فکر می کنند و فرقی نمی کند کدام بازیکن در این پیکارها به میدان برود، چراکه مهم کسب افتخار برای ایران است.

حسن نیا با اشاره به اینکه رابطه صمیمانه ای بین کادر فنی و اعضای تیم ملی برقرار است،گفت: از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم چرا که همه را به یک چشم نگاه می کنند و هیچ تفاوتی میان کاراته کاها قائل نیستند.

وی در خصوص برنامه های آینده اش گفت: اولین هدفم حضور در مسابقات آسیایی امارات است و بعد از آن خودم را برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده می کنم، ضمن اینکه نیم نگاهی هم به وزن منهای 60 کیلوگرم دارم تا بتوانم با وجود حضور کاراته کاهای خوبی مثل سعید احمدی برای مسابقات جهانی آلمان وزنم را افزایش دهم و در این رقابتها شرکت کنم.

حسن نیا در خصوص کاراته قزوین گفت: در این سالها کاراته استان قزوین چنانچه آمارها نشان می دهد روند رو به رشدی داشته و در حال حاضر هم، من و بهمن عسگری در رده سنی بزرگسالان و اصغر آسیابری در رده سنی امید در تیم ملی حضور داریم که نشان از پیشرفت کاراته در این استان دارد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار