سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با کارهایی که در این تیم خواهم کرد، تبریز و آذربایجان به قطب سازنده فوتبال کشور تبدیل می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مجید جلالی افزود: من در این تیم در دو بعد حرفه ای و نتیجه گیری و همچنین بعد سازندگی فعالیت خواهم کرد و ضمن بستن تیمی قوی، به پرورش و استعداد یابی در بین جوانان خواهم پرداخت.

وی گفت: در زمان حاضر به دلیل نبود بازیکن بومی موثر زیاد، در این فصل به این مقوله کمتر خواهم پرداخت اما در فصول بعدی و در برنامه پنج ساله ای که به باشگاه داده ام جوانان مستعد زیادی را از همین تیم به فوتبال کشور معرفی خواهم کرد.

جلالی افزود: به چیزی که می گویم در میدان عمل آن را عملی می کنم و با گذر زمان گفته هایم را جامه عمل خواهم پوشاند.

وی با بیان اینکه مدت قراردادش با تراکتورسازی یکساله است، گفت: در صورت رضایت طرفین، این مدت تا پنج سال قابل تمدید خواهد بود اما اگر تمدید هم نشود من بازهم در تراکتورسازی برای محقق کردن اهدافم و باشگاه، به فعالیتم ادامه خواهم داد.

جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تراکتورسازی در فصل بعدی همانند فصل گذشته در سه جبهه به نبرد با رقیبان خواهد پرداخت از این رو در طول روزهای گذشته با دستیارانم برنامه ریزی های مختلف را مرور کرده ایم تا خدای نکرده نزد هواداران و مردم آذربایجان شرمنده نباشیم.

وی افزود: در حال مذاکره با چند بازیکن زیر 23 سال هستم که هنوز نهایی نشده اما در کنار آنها چند بازیکن باتجربه نیز مد نظرم است که حضورشان در تراکتورسازی و کنار جوانان، برای تیم مفید خواهد بود.

جلالی گفت: عقل مربیگری حکم می کند که باید اسکلت اصلی تیم را حفظ کرد از این رو من با چند نفر از بازیکنان فصل قبل از جمله دهنوی، نصرتی، سیدصالحی و کریمیان صحبت کرده ام تا در تیم بمانند.

وی در این آیین حسن آذرنیا را به عنوان سرپرست، جلال چراغپور را به عنوان دستیار اول، غلامرضا باغ آبادی را به عنوان دستیار دوم و مصطفی سفال منش را به عنوان مربی دروازه بانان تیم معرفی کرد.

کاظم محمودی، مجتبی خورشیدی و یعقوب وطنی نیز به عنوان کمک های کادر فنی در این فصل در کنار تیم حضور خواهند داشت.

مجید جلالی در مراسم معارفه خود که در محل باشگاه برگزار شد، گفت: حسن آذرنیا همانند سال های گذشته به عنوان سرپرست و مدیر تیم در کنار تیم حضور خواهد داشت.

وی افزود: جلال چراغپور که یکی از مربیان با دانش فوتبال ایران است، به عنوان دستیار اول و غلامرضا باغ آبادی به عنوان دستار دوم در این فصل با تیم خواهند بود.

وی گفت: مصطفی سفال منش مربی دروازه بانان این فصل تیم است و این چهار نفر به همراه من حق نشستن بر روی نیمکت در مسابقات را خواهند داشت.

جلالی اظهارکرد: سه مربی جوان به نام های کاظم محمودی، مجتبی خورشیدی و یعقوب وطنی نیز به منظور کمک به کادر فنی در کنار تیم خواهند بود.

وی در خصوص مربی بدنساز تیم افزود: تجربه نشان داده زمانی که خودم بدنسازی تیم را انجام می دهم، تیم بهتر نتیجه می گیرد از این رو در این فصل مربی بدنسازی در کنار تراکتورسازی نخواهد بود./س

 

برچسب ها: قطب ، سازنده ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.