مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بیش از 144 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت در سال گذشته در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی کردستان توزیع شده است.

به گزارش گروه خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی در جلسه شورای صنفی کشاورزان کردستان اظهار کرد: سهمیه سوخت یارانه‌ای براساس مصوبه دولت و پارامترهای تدوین شده‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی به استان‌ها اختصاص داده می‌شود.

این مقام مسوول بیان داشت: سوخت بخش کشاورزی توسط 443 فروشندگی در سطح روستاها و بیش از 60 واحد جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود. 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، سهمیه روزانه 7 لیتر سوخت برای خودروهای کشاورزی استان که از سوی رییس نظام صنفی کشاورزی یکی از شهرستان‌های استان مطرح شد را غیر واقعی خواند و افزود: با توجه به درخواست ادارات جهاد کشاورزی در سطح استان سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی بر اساس سطح زیر کشت اختصاص می‌یابد.

جمیل ویسی- رییس امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه طی سخنان مبسوطی به حل مشکلات بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که این بخش متشکل از زیربخش‌های مختلفی هم چون باغبانی، زراعت و دامداری است برای کسب نتیجه لازم باید برنامه‌ریزی اساسی و اصولی انجام شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: توزیع ، لیتر ، سوخت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار