سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: افتخار این را داشتم که 4 تا 5 سال نوریان را تر و خشک کنم و وی را از لحاظ فنی و اخلاقی تایید می کنم.

غلامرضا کريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان از 23 اردیبهشت ماه آغاز شد. این اردو به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که 10 تیرماه در اردن برگزار می شود در حال پیگیری است.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ادامه داد: هر دوشنبه مسابقات درون اردویی داریم و بر اساس این رقابت ها بوکسوران اعزامی به رقابت های آسیایی مشخص می شوند.

وی تصریح کرد: این هفته و طی امروز و فردا در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی پور با مهدی طلوتی و در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی با محمد حاج عباسی، در وزن 91 کیلوگرم علی مظاهری با رضا مراد خانی و در وزن 60 کیلوگرم محمد مومیوند و مرتضی مهدوی نیا بازی می کنند.

کريمي بیان داشت: احسان روزبهانی نیز از جمجمه خود عکس گرفته است و صحت و سلامت وی تایید شده است و می تواند در مسابقات درون اردویی نیز شرکت کند.

سرمربي تيم ملي بوکس برزرگسالان ادامه داد: متأسفانه زمان کمی تا شروع رقابت های آسیایی فرصت داریم و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اتفاقی برای بوکسوران نیفتد و با توجه به فشار تمرینات باید مراقب مصدوم نشدن آنها باشیم.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را بکار ببندیم تا تیم به اوج آمادگی دست پیدا کند. در حال حاضر در برخی اوزان نفرات فیکس تیم ملی مشخص شده است.
در وزن 52 کیلوگرم ایمان طیبی- در وزن 56 کیلوگرم نیز احسان سپهوندی همه حریفانش را شکست داده است اما هنوز مشخص نیست که وی اعزام شود یا خیر.

کریمی ادامه داد: در وزن 60 کیلوگرم نیز محمد مومیوند و در وزن 64 کیلوگرم نیز فروتن گل آرا نفرات فیکس تیم ملی هستند. در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی پور عملکرد خوبی دارد ولی باید در بازی های آینده نیز توانایی خود را اثبات کند.

وی افزود: در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی بازیکن فیکس و در سنگین وزن نیز جاسم دلاوری انتخاب کادر فنی تیم ملی است.

کريمي ادامه داد: در وزن 81 کیلوگرم نیز از میان احسان روزبهانی و مجید حاج عباسی یک نفر انتخاب می شود.

سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان ادامه داد: در وزن 91 کیلوگرم نیز از میان علی مظاهری و رضا مرادخانی یک بوکسور برای اعزام انتخاب خواهد شد.

وی بیان داشت: ما همیشه در آسیا حرفی برای گفتن داشته ایم و طلا و برنز گرفته ایم ایران در مجموع از کشورهای صاحب بوکس در آسیاست و قول می دهم امسال نیز علیرغم زمان کمی که داشتیم دست پر از مسابقات برگردیم.

کرريمي افزود: تمام تلاشمان این است که از همه پتانسیل و توان خود در این رقابت ها استفاده کنیم.

**نوریان از قهرمانان فنی کشورمان است

کریمی در خصوص مربیگری انوشیروان نوریان بیان داشت: نوریان از قهرمانان بسیار خوب کشورمان است من خودم افتخار این را داشتم که 4 تا 5 سال وي را تر و خشک کردم و از نظر اخلاقی و فنی وی را قبول دارم.

وي افزود: نوریان به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است و در خصوص مسائل گذشته صحبت نمی کنم من تنها می توانم از نظر فنی در خصوص نوریان نظر دهم و تصمیم گیری در مورد مربیگری وی تصمیم ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوده که به نظرم تصمیم خوبی هم بوده است.

**از نداشتن لیگ ضربه می خوریم

کریمی در مورد برگزار نشدن لیگ بوکس در کشور عنوان داشت: ما از نداشتن لیگ ضربه های زیادی می خوریم در همه کشورها هر سال 2 بار مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود اما در کشور ما به علت مشکلات مالی یکبار آن هم به سختی این رقابت ها را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: اگر این مشکلات مالی وجود نداشت می توانستیم بهترین تیم ها را به کشور دعوت کنیم و یا خودمان به اردوهای برون مرزی برویم.

سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان تصریح کرد: حدود 20 تا 25 سال فعالیت در این رشته و در این بی پولی تجربه شده است و به طور قطع اگر این مشکلات مالی با اختصاص بودجه بیشتر و یا حضور اسپانسرها در بوکس کشورمان حل شود شاهد موفقیت هرچه بیشتر مشت زنان کشورمان خواهیم بود.

کريمي در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم و آرزویم این است که تیم ملی بوکس کشورمان بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه و جایگاه خوبی را کسب کند و مثل همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار