محمدعلی قاسمی گفت: تا كنون 545 اثر از 167 نفر در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسیده است كه از این تعداد، 31 اثر در بخش ویژه جشنواره-ادبیات بومی كردی- دسته بندی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، قاسمی به آمار تفكیكی اعلام شده از سوی دبیرخانه مركزی محافل و جشنواره های حوزه هنری اشاره كرد و اظهار داشت: همچنین 118 اثر ترانه و سرود، 11 اثر داستان بلند بزرگسال، 177 اثر داستان كوتاه بزرگسال، 43 داستان كوتاه كودك و نوجوان، 129 شعر كلاسیك، 141 اثر شعر نو  و 26 شعر كودك و نوجوان به دبیرخانه مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری رسیده و این در حالی است كه مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 خردادماه 1392 اعلام شده است.
قاسمی همچنین از انتخاب داوران كه توسط دبیر هنری و مدیر آفرینش های ادبی صورت می گیرد، یاد كرد و ادامه داد: در این خصوص كارهای اولیه انجام شده و در روزهای آینده، اعضای هیات داوران اعلام خواهند شد.
وی ادامه داد: در بخش های مختلف این جشنواره طیف داوری متفاوت است اما در نظر است تا از چهره های شاخص كه طی ادوار گذشته حضور نداشتنه اند استفاده شود.
گفتنی است یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، مردادماه 92 در سنندج میزبان هنرمندان جوان شركت كننده و چهره های شاخص ادبی خواهد بود. بر این اساس علاقمندان به شركت در این رویداد ادبی با توجه به مهلت ارسال اثر اعلام شده تا 30 خردادماه ، می توانند با مراجعه به وبگاه اینترنتی مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانیwww.artfest.ir و آگاهی از مقررات این جشنواره، برای ثبت نام اقدام نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار