قم برای نخستین بار به صورت همزمان سه بازیکن شاخص و کلیدی در رقابت‌های مهم برون مرزی در ترکیب تیم ملی فوتسال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که 14 دوره از مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور سپری شده و دوره پانزدهم آن در راه است، بازیکنان بسیاری از دل رقابت‌های لیگ برتر به سطح اول فوتسال کشور و تیم ملی معرفی شده و ایران را به پرافتخارترین تیم آسیا تبدیل کرده‌اند.
ایران در 12 دوره برگزار شده مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا موفق به کسب 10 عنوان قهرمانی شده و دو قهرمانی دیگر را به راحتی به ژاپنی‌ها واگذار کرده است و از بین فوتسالسیت‌های قمی تنها یک بازیکن تا کنون طعم قهرمانی آسیا با تیم ملی کشورمان را چشیده است.
تنها فوتسالیست قمی که دو بار با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام قهرمانی قاره کهن دست یافته و دو بار نیز با تیم ملی موفق به کسب مقام سوم فوتسال آسیا شده، علی اصغر حسن زاده است که اکنون یکی از ارکان موفقیت تیم ملی برای میادین آتی محسوب می‌شود.
در کنار سه فوتسالیست قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان، دکتر قدرت الله باقری از مربیان خوشنام فوتسال قم نیز به عنوان مربی بدنساز تمرینات بازیکنان تیم ملی را زیر نظر می‌گیرد و با تلاش‌های وی در حال حاضر ملی پوشان کاملاً آماده هستند تا در دو رقابت مهم برون مرزی پیش رو که بازی‌های تورنمنت بین المللی در چین و سالنی آسیا در کره جنوبی محسوب می‌شود، حضوری پر قدرت داشته باشند./س
برچسب ها: قم ، نخستین ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.