رادیو فرهنگ در سالروز درگذشت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه «درسوگ خورشید» سه شنبه 14 خرداد از ساعت 9 تا 11:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود، این برنامه با رویکردی متفاوت به بررسی آثار امام خمینی(ره) در حوزه های فرهنگ و سیاست می پردازد.

واکاوی نظرات و اندیشه های ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حوزه های اجتماعی از جمله بخش های این برنامه است که در گفتگو با دکتر جعفر رشیدپور وعلی کردی پژوهشگر و نویسنده تاریخ انقلاب اسلامی تحلیل و بررسی می شود.
در بخش هایی از این ویژه برنامه سخنرانی های امام خمینی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و توصیه های ایشان در این حوزه پخش می شود.
این برنامه کاری از گروه تاریخ و سیاست است که به سردبیری میترا نیکفر، تهیه کنندگی امیررضا راز و با اجرای مشترک رضا خضرایی و فاطمه حقیقت ناصری از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 به روی آنتن می رود.
برنامه روزهای دوشنبه و سه شنبه هفت اقلیم که به ترتیب به موضوعات سینما و ادبیات اختصاص دارد، همزمان با رحلت امام خمینی (ره) در روز دوشنبه 13 خرداد سریال ها و فیلم هایی که با توجه به سیره و زندگی گرانقدر امام راحل(ره) ساخته شده اند را بررسی می کند. برنامه هفت اقلیم سه شنبه 14 خرداد نیز به همین مناسبت تجلی زندگی و شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) در آثار ، شعر و داستان های ادبیات فارسی را بررسی و واکاوی می کند.

هفت اقلیم برنامه ای از گروه هنر است که هر روز از ساعت 19:30 تا 21 به روی آنتن می رود.
برنامه ریشه ها و اندیشه ها نیز ویژه برنامه ای از گروه فرهنگ و جامعه است ازیازدهم تا پانزدهم خرداد هر روز ساعت 11:30 تا 12 پخش می شود.
موضوع این برنامه واکاوی اندیشه های و دیدگاههای حضرت امام خمینی (ره) در طول حیات پربرکتشان در حوزه های فرهنگی ، خانواده، زنان است.
این برنامه به سردبیری میترا نیکفر در شبکه فرهنگ تولید شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار