معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) از اعزام 20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم قم به بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا فقیهی ضمن گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد ماه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 20 هزار نفر از مردم شهیدپرور و انقلابی قم به منظور تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا بیش از 400 دستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی کار اعزام مردم انقلابی به مرقد مطهر امام شهیدان را انجام خواهند داد.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به زمان ثبت نام که از هفته گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه دارد بیان داشت: علاقه‌مندان به منظور اعزام به مرقد مطهر برای ثبت نام به پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات مراجعه کنند.

به گفته وی در برنامه امسال سعی شده بیشتر کسانی که برای نخستین بار ثبت نام می‌کنند، به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به برنامه بزرگداشت 15 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: در این روز دستجات عزاداری از بیت امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر حرکت کرده و در آنجا از سخنان معاون اول قوه قضائیه بهره خواهند برد.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه بزرگداشت 15 خرداد دوشنبه شب از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مسجد اعظم قم برپا خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، اعزام ، مرقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.