شاخصه حضور مهم ترین موضوعی است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنند و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو ، شکست دیگری برای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: نخستین مولفه در انتخابات حضور حداکثری است که هر چه این حضور بیشتر و باشکوه تر باشد قدرت داخلی و بین المللی نظام و ناکامی بیشتر دشمنان را به همراه دارد.

سرهنگ حمیدرضا گرامی بیان کرد: در حال حاضر دشمن برنامه های متعددی برای انتخابات ریاست جمهوری ایران دارد که با عملیات های روانی سعی در جلوه دادن حضور حداقلی دارند که مردم ما با درک درست از زمان، دشمن شناسی و بصیرت به موقع عمل می کنند.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح از دیگر مولفه های انتخابات اسلامی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

گرامی افزود: در این زمینه باید برای انتخاب سه معیار؛ ارزشی و انقلابی بودن، ولایت مدار بودن و کارآمدی فرد در مدیریت راهبردی و استراتژیک لحاظ شود.

وی بیان کرد: امروز کشور به فردی نیاز دارد که کارآمد و مدیریت قوی و استراتژی داشته باشد و با گروه و تفکر به ویژه در مسایل اقتصادی آرامش را در کشور برقرار کند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز ادامه داد: بسیج و سپاه جانبداری از فرد، گروه یا حزبی ندارد بلکه در انتخابات پیش رو در زمینه روشنگری، آگاه سازی و ارائه مصداق هایی از مولفه های انتخابات به جامعه فعالیت می کند.

گرامی گفت: در تمام دوران های پیروزی انقلاب اسلامی بسیج نقش آفرین و حماسه ساز بوده است و در هر عرصه ای که حضور پیدا کرده موفقیت به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: موفقیت های بسیج به دلیل مردمی بودن آن است زیرا بسیج و بسیجی با باور قلبی نسبت به اسلام ناب، ارزش ها و اصول درجهت احیای اسلام ناب محمدی(ص) و محقق شدن احکام اسلامی حرکت می کند.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز افزود: بسیج هیچگاه دنباله رو القاب و موج ها نبوده و نیست بلکه با حرکت در مسیر ولایت توانسته در تمام عرصه ها موفق عمل کند.

گرامی، عامل دیگر موفقیت های بسیج در حماسه سازی را تقوای الهی، اخلاص عمل و جهاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حماسه بدون تفکر جهاد معنا ندارد ادامه داد: اگر در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان عامل پیروزی شدند به واسطه تقوای الهی و جهاد بود که با برخورداری از این ویژگی ها، در دوران های بعد از دفاع مقدس و دفع توطئه ها نیز میدان داری کردند.

گرامی با بیان اینکه ویژگی های بسیج در تمدن اسلامی تجلی پیدا کرده است گفت: در دهه پیشرفت و عدالت و بیداری اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی و انزوای استکبار، نشان دهنده این است که جهان در حال تحول است.

وی افزود: امروز با رشد بیداری ها و پیروزی هایی که در سایه انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد شده، دنیا در حال تبدیل شدن به دو قطب تمدن اسلام با مرکزیت ایران و تمدن غرب با کانون امریکا است.

گرامی با اشاره به حضور امریکا در افغانستان و عراق گفت: ملت ها و دولت ها به این جمع بندی رسیده اند که امریکا مدیریت حباب گونه دارد و هر کجا وارد شده، شکست خورده است.

وی بیان کرد: امروز تمدن غرب در حال فروپاشی و شاهد حاکمیت تمدن اسلام در جهان هستیم.

گرامی افزود: لذا با چنین جایگاهی باید در عرصه هایی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف می شود حضور مقتدرانه ای را به نمایش بگذاریم./س

برچسب ها: مردم ، انتخابات ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.