دو تفاهم نامه همکاری در زمینه تبادل استاد و دانشجو و حمایت پاکستان از ایجاد مرکز منطقه ای اقیانوس شناسی غرب آسیا به امضا می رسد.

وحید چگینی، رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: صبح امروز13 خرداد 92 رئیس موسسه اقیانوس شناسی پاکستان به همراه مشاور ارشد وزارت علوم و فناوری پاکستان برای برقراری همکاری بیشتر بین ایران و پاکستان به موسسه ملی اقیانوس شناسی آمدند.

وی افزود: ایجاد همکاری های بیشتر بین پاکستان و ایران در زمینه اقیانوس شناسی و شاخه های آن مذاکره همکاری فی مابین در منطقه اقیانوس هند و عمان برای ایجاد مراکز منطقه ای اقیانوس شناسی غرب آسیا از جمله مباحث مهم در این مذاکره به شمار می آید.

چگینی تصریح کرد: همچنین امضای دو تفاهم نامه همکاری بین موسسه اقیانوس شناسی ایران و پاکستان در زمینه های مختلف از جمله مبادله استاد دانشجو، کارگاههای آموزشی، انجام فعالیت های تحقیقاتی مشترک بوده ،همچنین تفاهم نامه جداگانه ای با اعلام حمایت پاکستان از ایجاد مرکز منطقه ای اقیانوس شناسی غرب آسیا، دو تفاهم نامه ای است که در مدت 3 روزی که این افراد از پاکستان در ایران حضور دارند به امضا می رسد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار