نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به رئیس جمهوری مقاوم در برابر استکبار نیازمندیم، گفت: رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و کارآمد باشد و رهبر را فصل‌الخطاب بداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش بین‌المللی «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» که پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد با بیان اینکه همه پیامبران الهی ابتدا به فردسازی و سپس ملت‌سازی پرداختند اظهار کرد: امام خمینی(ره) نیز همین رویه را در پیش گرفت و پس از تربیت افراد، ملتی مسلمان پرورش داد؛ دولت‌سازی هم کاری بود که در 22 بهمن صورت گرفت.

وی افزود: مرحله بعد در سیره رهبرانی که قصد تشکیل حکومت دینی را دارند امت‌سازی است؛ در فرآیند حاکمیت دینی مراحل دیگری هم وجود دارد که نخستین مورد آن بسترسازی است و امام خمینی(ره) هم در آغاز نهضت به وسیله شناساندن آمریکا، اسرائیل و حکومت شاه به مردم توانستند این مهم را تحقق بخشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شرایط امروز با گذشته تفاوت‌های اساسی دارد ابراز کرد: در مقابله با دشمنان و در راس آنها آمریکا جز با مقاومت و تکیه بر رئیس جمهوری مقاوم نمی‌توان ایستاد.

وی با اشاره به استقامت رهبر و ملت ایران به عنوان مهم‌ترین عامل مقاومت در برابر بیگانگان عنوان داشت: مردم باید احساس کنند که دولت کارآمدی بیشتری داشته باشد زیرا ممکن است به این ویژگی دولت خدشه وارد شده باشد./س

برچسب ها: قم ، مقاوم ، برابر ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.