رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی کاران قمی به مسابقات لیگ دو و میدانی قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالقاسم اکرمی اظهار کرد: دو و میدانی کاران قمی در حالی آماده حضور در این پیکارها می‌شوند که از سوی فدراسیون دو و میدانی، آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی نونهالان کشور برای تیم‌های شرکت کننده اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، مسابقات لیگ دوومیدانی نونهالان در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود ابراز داشت: این مسابقات بر اساس تقویم ورزشی سال جاری فدراسیون در روز جمعه 14 تیر ماه انجام خواهند شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه ورود تیم‌ها بعدازظهر روز پنجشنبه 13 تیرماه و خروج آنها نیز روز شنبه 15 تیر ماه خواهد بود، اضافه کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز داشت: دو و میدانی‌کاران مدعی کسب عناوین برتر باید در دوهای سرعت و موانع 100، 400، 100 متر پسران 84 و دختران 76 سانتی متر، دوهای نیمه استقامت 800 و 3 هزار متر در بخش پسران و 2 هزار متر در بخش دختران، پرش طول و پرش ارتفاع، پرتاب وزنه پسران به وزن چهار کیلوگرم و دختران به وزن سه کیلوگرم و همچنین پرتاب نیزه پسران و دختران به وزن 600 گرم به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه نحوه محاسبه امتیازات به ترتیب نفر اول تا هشتم خواهد بود، ابراز کرد: جام و حکم قهرمانی به تیم و نفرات اول تا سوم اهداء می‌شود ضمن اینکه میزبان رقابت‌های پسران استان لرستان و میزبان مسابقات دختران استان البرز هستند./س

برچسب ها: قم ، اعزام ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.