مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با اشاره به همکاری با سازمان ها و ارگان های مختلف از ثبت نام خیرین مسجدساز در سراسر کشور خبر داد.

 
مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مجمع خیرین مسجدساز درسال 90 در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای ساخت مسجد در کشور راه اندازی شد.
وی ادامه داد: این مجمع در همان سال مجوز رسمی به عنوان NGO غیرسیاسی از وزارت کشور دریافت کرده است.
شایسته اظهار داشت: این مجمع در شهرها و استان های کشور که زمین هایی برای اسخت مسجد دارند به درخواست ساکنان حملات اقدام به معرفی خیرین مسجد ساز می کند.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور تصریح کرد: تعامل با شهرداری ها، شورای اسلامی شهر، وزارت بازرگانی و ستاد زکات کشور در دستور کار قرار دارد.
شایسته تصریح کرد: در حال حاضر در استان خراسان رضوی ساخت 110 مسجد پیگیری می شود و در سایر استان ها نیز نمایندگی های مجمع خیرین مسجد ساز فعال می شوند.
وی گفت: خیرین مسجدساز می توانند حمایت های خود در زمینه های طراحی، ساخت و در اختیار گذاشتم مصالح، فرش ، مهر و سجاده، از طریق این مجمع برای ساخت و تکمیل کردن مساجد اهدا کنند.
گفتنی است، شماره حساب های مختلفی برای ساخت و تجهیز مساجد در نظر گرفته شده که شماره حساب بانک ملی به شماره 0108884165003شعبه نهضت سوادآموزی از جمله آنهاست./ل
برچسب ها: ثبت نام ، خیرین ، مسجدساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار