رئیس اداره راه و شهرسازی چناران در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، از پیگیری مشکلات و رفع موانع جهت تسریع در بهره‌برداری از واحدهای آن خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس مجید مفیدی فر در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان چناران، با اعلام این مطلب گفت: هم اکنون 607 واحد مسکن مهر در چناران درحال اجرا است که 514 واحد آن، در قالب شرکت تعاونی سه جانبه و انبوه‌ساز و 93 واحد دیگر نیز به‌صورت خود مالک ساخته می‌شود.

وی با اظهار امیدواری برای رفع مشکلات پیش روی این طرح افزود: 514 واحد از این مجموعه 100 درصد سفت‌کاری شده و در مرحله نازک‌کاری نیز 45 درصد پیشرفت داشته‌ و 32 واحد نیز آماده تحویل است.

مفیدی فر تصریح کرد: همچنین در طرح خود مالک، 31واحد به اتمام رسیده و عملیات شبکه آب و برق جهت کل پروژه اجرا شده است. انشعاب آب نیز تاکنون جهت 406 واحد خریداری شده و خرید انشعاب برق به صورت کامل انجام شده است.

وی در رابطه با رفع مشکلات پروژهای مسکن مهر چناران گفت: با توجه به نوسانات افتصادی ایجاد شده و کمبود نقدینگی پیمانکاران به خصوص تعاونی فرهیختگان، نیاز به حمایت‌های جانبی برای گذر از سد موانع پیش رو داریم.

مفیدی فر در پایان خاطرنشان کرد: آزادسازی پیش از موعد درصدی از تسهیلات توسط بانک‌ها، می‌تواند شرایط را برای بهره‌برداری از پروژه‌ها در موعد مقرر، فراهم سازد./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، چناران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.