دبيركل جمعيت تجمع ملي دموكراتيك بحرين (معارض) تاكيد كرد كه رژيم بحرين در آينده پشيمان خواهد شد، چون تروريستها از سوريه به بحرين بازخواهند گشت و مانند آنچه در افغانستان رخ داد، بلاي جان رژيم خواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  فاضل عباس روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، با انتقاد از حمايت رژیم منامه از تروريسم در سوريه گفت: حتي برخي نمايندگان مجلس بحرين خواستار حمايت از تروريسم در سوريه شده و بعضي شهروندان به دليل مشاركت در جنگ سوريه كشته شده اند.

عباس با اشاره به جمع آوري پول در بحرين براي حمايت از تروريسم در سوريه، خاطرنشان كرد: اگر رژيم آل خليفه اقدامي براي توقف اين روند نكند ثابت می کند که در تروريسم دست داشته و با شركت اين عده در جنگ سوريه موافق است.  

وي گفت: برخي از مردم بحرين در سوريه توسط ارتش اين كشور كشته شده اند كه اين نشان مي دهد زمينه عزيمت آنان از قبل فراهم شده است و خطباي بحريني موجود در سوريه، جوانان را به پيوستن به جبهه النصره وابسته به سازمان تروريستي القاعده و شركت در جنگ عليه سوريه تشويق مي كنند.

فاضل عباس درباره برگزاری كنگره ميهني در قاهره نيز افزود: شركت كنندگان در كنگره، حمايتشان را از ملت بحرين اعلام نمودند، لذا دروغ پردازي هاي رژيم براي توجيه نقض حقوق بشر و منحرف كردن افكار عمومي مصر خنثي شد تا جايي كه احزاب مصر، موضعي مثبت در قبال انقلاب بحرين اتخاذ كردند.
برچسب ها: آل خلیفه ، تروریسم ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار