نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما همواره به ورزش توجه کرده ایم و به تیم تراکتورسازی نیز در این راستا کمک کردیم لذا اولین شعبه این تیم را سال گذشته در تهران تاسیس کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان آذربایجان شرقی محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز در سالن پنج هزار نفری شهید پورشریفی این استان با بیان این که خوشحالم در میان مردمی‌ هستم که ولایت مدارند گفت: من به این امید به آذربایجان آمده‌ام که بگویم همانند مقام معظم رهبری اعتقاد دارم که آذربایجان سر ایران است.

وی افزود: ما شهدای بزرگ، جوانمردی را از مشروطه تا به امروز در آذربایجان داریم لذا با توجه به این شواهد باید بگویم که ملت ایران به آذربایجان مدیون هستند.

قالیباف با بیان این که افتخار آذربایجان این است که شهر اولین‌هاست اظهار داشت: اگر ما در زمان ستارخان و باقرخان نبوده ایم اما در دوران دفاع مقدس نماد آذربایجان را در چهره‌هایی چون شهید باکری‌ها، شهید شریفی پور، شهید یاقچیان دیده‌ایم.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد که این مردم این خطه که در تاریخ ایران حضور داشته‌اند از صحنه کشور حذف شوند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: من از شمال غرب ایران یعنی از سرزمین خراسان دستم را به سمت شما دراز می‌کنم و می‌گویم که برای پیشرفت و همت شما وارد صحنه انتخابات شده‌اند و امیدوارم دست در دست هم دهیم و بر همه مشکلات اقتصادی فائق آییم و گرانی را حل کنیم.

قالیباف با اشاره به این که آذربایجان سربلند یعنی ایران سربلند و ایران سربلند یعنی آذربایجان سربلند افزود: امروز متاسفانه سوءتدبیرها در کشوروارد شده که مشکلات بیشتری ایجاد شود لذا باید با بهره‌گیری از تجربیات علما پیشکسوتان و جوانان با غیرت در راستای تصمیم‌گیری اساسی در کشور مشارکت کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: کسانی که در این چند سال به حاشیه رانده شده‌اند باید وارد متن جامعه شوند.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز مشکل دریاچه ارومیه را شاهد هستیم ناشی از سوءتدبیرها و مدیریت غلط در کشور است.

وی افزود: متاسفانه در بخش‌های مختلف مخصوصا صنعت و کارگران مشکلات بسیاری به وجود آمده است که باید با یک برنامه منسجم در راستای حل آن وارد عمل شویم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: متاسفانه امروز دولت در بعضی کارها که نباید دخالت کند دخالت می‌کند و در حوزه‌هایی که باید فعالیت انجام دهد هیچ کاری نمی‌کند که این موضوع به طور حتم در دولت بعدی باید مورد توجه باشد.

قالیباف با بیان این که امروز اگر کارگران ما دو شیفت هم کار کنند جوابگوی اجاره خانه آن‌ها نیست اظهار داشت: باید طرح‌ها دی مسکن را ایجاد کرد و در حوزه‌هایی مانند بهداشت، فرهنگ و اجتماع فعالیت‌های جدیدی را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: به مردم ایران می‌گویم که هیچ جای ناامیدی وجود ندارد و ما همواره یاد گرفته‌ایم که در حل مشکلات موفق عمل کنیم.

قالیباف اظهار داشت: بنده به عنوان یک بچه جهادی قول می‌دهم که حماسه سیاسی را که خواسته رهبری است محقق شود.

وی با بیان این که بنده جزو کسانی هستم که به مردم گفته‌ام صدای من را ضبط کنید تصریح کرد: بنده خود را مکلف می دانم که از روز اول قانون اساسی را مدنظر قرار دهم و اجازه ندهم تمرکزگرایی ایجاد شود.

وی افزود: اعتقاد دارم قانون اساسی به خصوص اصل‌های 15 و 19 آن باید در سراسر ایران اجرا شود.

قالیباف با بیان این که به مردم منطقه ارسباران در دولت آینده توجه می‌کنم تصریح کرد: کمک به ورزش از مهمترین اولویت‌هایی است که به طور حتم در دولت آینده آن را پیگیری خواهم کرد.

قالیباف با بیان این که بنده به مقوله ورزش توجه دارم اظهار داشت: ما همیشه در تهران به ورزش و به خصوص تیم تراکتورسازی کمک کردیم از این رو شعبه ای از این تیم را در تهران سال گذشته تاسیس کردیم. 


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، تراکتور ، نامزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار