زمان اجرای نمایش "زندگی به روایت خنده و گریه" ویژه هنرمندان اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی نمايش "زندگي به روايت خنده و گريه"؛  پس از جلسه ای که با کارگردان  برگزار شد تاریخ برگزاری اجرای ویژه هنرمندان نمایش زندگی به روایت خنده و گریه 18 خرداد ماه اعلام گردید.  
نمایش "زندگی به روایت خنده و گریه" به کارگردانی هانی صالحی نمایشی است که قصد دارد با حفظ حرمت و شانیت تاتر، لحظه هایی هر چند کوتاه را برای مخاطبان این هنر ارزشمند، شاد گرداند.
 از کارهای دیگر این کارگردان می توان به نمایش های "آخرین حکایت فرهاد"(تالارمولوی)، "گلهای شمعدانی"(تماشاخانه پارین) و ... اشاره نمود. 
نمایش (زندگی روایت خنده و گریه) از يكم خرداد به مدت 30 شب در تماشاخانه پارین ، واقع در خیابان زعفرانیه ، موزه زمان میزبان خوبی برای تماشاگران خواهد بود.
برخی از عواملی که صالحی را در اجرای این اثر همراهی می کنند عبارتند از : دستیارکارگردان: فهیمه شرفی و شکوفه مقدم ، بازیگران : حمید احمدی ، محمدرضا انتضامی ، مریم پیربند،رادپورجبار،غزل شریفی،هانی صالحی،آسمان مصطفایی و شکوفه مقدم آهنگساز: فرزان فلک دهی . طراح لباس : سمیرا حمیدی نژادی . مسئول نور وصدا: مهران زاغری دستیارصحنه : علی وزیری، مدیر روابط عمومی : سینا نورائی(نورا) /ص

برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، سن ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار