شمار ديگري از تروريستها يکشنبه در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در چندين منطقه در استان حمص کشته شدند و روستاي فان مياني در حومه شهر حماه نيز از وجود تروريستها پاکسازي شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ يک  منبع نظامي به سانا گفت يگاني از نيروهاي ارتش سه دستگاه کاميونت حامل تروريستها ، اسحله و مهمات را در شمال غربي منطقه دحيرج در حومه حمص منهدم کردند.اين کاميونتها از مزارع الحسينيه به شهر القصير در حرکت بودند .

يگان ديگري از نيروهاي ارتش تعدادي از تروريستها را در خربه جمراح و ظهر القضيب در جنوب تل الخش و نزديک مسجد جامع محمود در شهر رستن از پي در آوردند و يک سايت موشک انداز را منهدم کردند.شمار ديگري از تروريستها در چند منطقه در جنوب شهر تدمر در استان حمص به هلاکت رسيدند.عمليات ارتش عليه تروريستها در عقرب ، برج قاعي ، دار الکبيره ، غنطو و تلبيسه در حومه حمص ادامه يافت و شماري از تروريستها کشته شدند.

تلاش شماري از افراد مسلح براي ورود از لبنان به سوريه از طريق منطقه جوسيه خنثي شد.نيروهاي ارتش و گارد مرزي بامداد يکشنبه با افراد مسلحي که در تلاش بودند از جوسيه وارد سوريه شوند درگير شدند که شماري از آنها کشته يا زخمي شدند. تعدادي از کشته‌ها لبناني بودند و بقيه گريختند.نيروهاي ارتش در شهر قصير نيز تعدادي از مخفيگاههاي تروريستها و محل تجمع آنها را به  همراه اسلحه و مهمات در شمال غربي و غرب اين شهر منهدم کردند.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين روستاي المنصوره را به همراه سه روستاي ديگر در مناطق نزديک به فرودگاه بين المللي دمشق آزاد کردند و به تصرف خود در آوردند.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، حمص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار