يبمه در تمامي ابعاد زندگي مردم، حضوري موثر و نمودي مستمر دارد و فعالان اين صنعت بايد تلاش كنند كه بيمه رااز حالت تك محصولي آن خارج كنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، مهندس سيد محمد كريمي كه در جمع فعالان صنعت بيمه سخن مي گفت ضمن اعلام اين مطلب افزود: هم اكنون صنعت بيمه در كشور معمولا با بيمه هاي مرتبط با خودرو، تعريف مي شود كه اين مقوله تنها بخش اندكي از خدمات گسترده و عظيم صنعت بيمه را تشكيل مي دهد.
رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، فرهنگسازي در حوزه صنعت بيمه را يك اولويت جدي دانست و گفت: رتبه ايران در شاخص هاي بيمه اي رو به افزايش است و هم اكنون از حيث شاخص رشد ضريب حق بيمه هاي توليدي ، رتبه نخست جهان را در اختيار داريم.
مهندس كريمي، دستاوردهاي اخير صنعت بيمه را محصول تلاش تمامي فعالان و دلسوزان اين صنعت عنوان كرد و افزود: عبور از گردنه تحريم هاي سخت و پيچيده و همچنين فراگيرتر شدن چتر پوشش هاي بيمه اي در كشور، اطمينان و آرامش را در جامعه نهادينه خواهد كرد.
گفتني است در پايان اين نشست، برخي از فعالان صنعت بيمه، نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود را در حضور رييس كل بيمه مركزي مطرح كردند.
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار