عضو تيم ملي واليبال ساحلي جوانان کشورمان گفت: شرايط تمرينات کنوني ما براي حضور در مسابقات جهاني بسيار عالي و ايده‌آل است.

کامبيز کلته در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پيش از اين تمرينات آماده‌سازي را در بندر ترکمن برگزار کرديم و طبق نظر کادر فني در 10 روز اخير به تهران آمديم. خوشبختانه شرايطمان در تهران بد نبود اما از نظر سخت افزاري و وضعيت آب و هوايي تمرين در بندر ترکمن به مراتب بهتر از پايتخت است.

عضو تيم ملي واليبال ساحلي کشورمان تصريح کرد: با توجه به آن که مسابقات جهاني در کشور کرواسي برگزار مي‌شود و شرايط آب و هوايي شرجي بهرمند است اين وضعيت آب و هوايي شبيه به بندر ترکمي است، خوشبختانه مسئولان کميته ساحلي طبق برنامه‌ريزي انجام شده در نظر دارند در روزهاي پاياني اردوها تمرينات را در استان گلستان دنبال کنيم.

وي گفت: تهران زمين ساحلي خوب و حرفه‌اي ندارد، اين امر در حالي است که در بندر ترکمن شرايط سخت افرازي با اصول حرفه‌اي مطابقت مي‌کند.

کلته در خصوص برگزاري بازي تدارکاتي اظهار داشت: تاکنون با تيمهاي ملي بزرگسالان و پيشکسوتان در طول اردوهاي تدارکاتي بازيهاي دوستانه زيادي را برگزار کرديم، اين ديدارها باعث مي‌شود تا خود را به نحو مطلوب مورد آناليز قرار داده و نقاط ضعف و قوتمان را شناسايي کنيم.

وي در خصوص سطح کيفي مسابقات واليبال ساحلي قهرماني جهان تصريح کرد: با توجه به آنکه براي نخستين بار مسابقات قهرماني جهان را پيش رو داريم به هيچ عنوان از سطح کيفي اين پيکارها اطلاع نداريم، اما از وضعيت فني تيمهاي آسيايي با خبريم ما هم با آمادگي کامل به مصاف حريفان جهاني مي‌رويم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار