مسئول کتابخانه عمومی آیت ا... خامنه ای شهر سنخواست از انتخاب عضو فعال این کتابخانه در مسابقه آنلاین کتابخوانی در شبکه کتابخوانان حرفه ای به عنوان برتر کشوری خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مهدی قاسم پور با اشاره به اهمیت کتابخوانی و تاثیر آن در رشد و تعالی افراد جامعه گفت: ارتقاي سطح مطالعه در جامعه علاوه بر اينكه يكي از مطالبات مقام معظم رهبري به شمار مي آيد، يكي از وظايف مهم و اصلي بنيادهاي فرهنگي جامعه نيز محسوب مي‌شود.

وی در ادامه افزود: شركت در مسابقات چه به خاطر بعد مادی و یا بعد فرهنگی شركت كننده را ملزم به خواندن كتاب می كند كه این خود به نوعی در ارتقای سطح مطالعه موثر است.

مسئول کتابخانه عمومی آیت ا... خامنه ای شهر سنخواست با بیان اینکه شرکت در مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با استقبال خوبی از سوی اعضای کتابخانه ها رو برو شده است گفت: زهرا سلیمی، از اعضای فعال این کتابخانه توانست در مسابقه اردیبهشت ماه سیمای فرزانگان، برگزيده كشوري شود كه از ایشان بصورت شايسته ای تقدير خواهد شد.

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگ در ابتدای امر خود باید در عرصه فعالیتهای فرهنگی فعال باشند تا بتوانند دیگران را به شركت در فعالیتهای فرهنگی ترغیب نمایند، لذا امید است كه این فعالیتها بتواند كتاب را میهمان خانه ها نماید و زمینه رشد مطالعه مفید را فراهم كند./س

برچسب ها: کتاب ، کتابخان ، برتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.