عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: برنامه‌هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات دور يازدهم رياست جمهوري از جامعيت و شفافيت لازم برخوردار نبود و بيشتر رنگ و بوي تبليغاتي داشت.

"احمد شوهاني " نماينده مردم ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هاي تبليغاتي کانديداهاي رياست جمهوري در رسانه ملي، گفت: برنامه‌هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات دور يازدهم رياست جمهوري از جامعيت و شفافيت لازم برخوردار نبود و بيشتر رنگ و بوي تبليغاتي داشت.

وي در ادامه افزود: در مناظره‌ تبليغاتي که روز جمعه (10 خرداد) از شبکه يک سيما پخش شد  نامزدهاي انتخاباتي به جاي نقد برنامه‌هاي رقباي خود سوال را با سوال جواب مي‌دادند که اين امر بيانگر شعاري بودن برنامه‌هاي آنها در مسائل اقتصادي است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادي از جمله اشتغال، تورم و گراني از دغدغه‌هاي مهم مردم بوده لذا کانديداها بايد در برنامه‌هاي خود به گونه‌اي عمل کنند که  راهکار مناسبي براي حل مشکلات موجود در اين عرصه فراهم شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار