حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: برای اینکه یک حوزه قدر از نظر علمی و تربیتی و حوزه ای که در شأن تشیع باشد داشته باشیم، باید هر روز به دنبال بحث و بررسی در جهت ارتقای علمی معنوی و تربیتی این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر حوزه علمیه استان قم در اجلاسیه اساتید سطح یک مدارس علمیه استان قم که در دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به اینکه جا داشت این اجلاسیه سال گذشته تحصیلی هم برگزار می شد، تصریح کرد: گرفتاری های پشت سر هم این توفیق را از ما سلب کرد، گرچه در چند روزه گذشته نیز شاهد برگزاری اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج بودیم اما لازم بود این اجلاس نیز برگزار شود.
وی تاکید کرد: برای اینکه یک حوزه قدر از نظر علمی و تربیتی و حوزه ای که در شأن تشیع باشد داشته باشیم، باید هر روز به دنبال بحث و بررسی در جهت ارتقای علمی معنوی و تربیتی این حوزه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با تاکید بر اینکه برگزاری این اجلاسیه مسیر روشنی در جهت ارتقای علمی و تربیتی پیش رو اساتید و مدیران و کارگزاران حوز علمیه می گذارد، ابراز داشت: اگر عقل و خرد جمعی و تدبیر جمعی به کار گرفته شد قطعا حرکت یک حرکت تکاملی است.
مدیر حوزه علمیه استان قم ادامه داد: ما باید هر روز در پی مسیر تکاملی برای محصلین مدارس علمیه باشیم و سطوح عالی و خارج حوزه یک مسیر تکاملی را طی کند.
وی تاکید کرد: با وجود نگرانی هایی که وجود دارد، هم در سطح یک و هم در سطح عالی اقتضای برنامه ریزی بهتر و کلان وجود دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.