در پي کاهش تلفات و سوانح رانندگي در محورهاي مواصلاتي قم، پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم حائز رتبه اول در کشور شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم،‌ سردار مومني رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا، به پاس تلاش شبانه روزي سرهنگ جمشيدي راد رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم به دليل اجراي طرح هاي ترافيکي در نوروز 92 و کاهش تلفات استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل ، با اهداء لوحي تقدير کرد که متن آن به شرح ذيل است.
نظام مقدس جمهوري اسلامي تبلور مجاهدت و ايثارگري هاي انسان هايي است که با عشق و ايثار در حفظ آرمان هاي شهداي گرانقدر کوشش نموده و غيرتمندانه براي حفظ جان انسان ها و خدمت به مردم ميهن اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزند.
در اجراي ماموريت طرح ترافيکي نوروز 1392 با تلاش مجدانه و شبانه روزي شما و همکارانتان ، در حوزه برون شهري آن استان نسبت به طرح ترافيکي نوروز 91 بالاترين درصد کاهش کشته را داشته و رتبه اول کشوري را در کاهش تلفات ناشي از سوانح رانندگي کسب نموده ايد.
لذا به مصداق آيه شريفه (( من يشکرالمخلوق لم يشکر الخالق)) از زحمات ارزشمند شما تشکر و قدرداني نموده ، توفيقات روز افزون شما را تحت توجهات حضرت بقيه اله الاعظم (عج) و رهبري حکيمانه فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت اله امام خامنه اي (مدظله العالي) از خداوند متعال مسئلت مي نمايم./س
برچسب ها: قم ، رتبه اول ، پلیس راه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.