عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: حرکت يک سيستم اجرايي در بين مردم اگر هيچ سودي نداشته باشد، حلقه مفقوده ارتباط مسئولين و مردم را برطرف مي‌کند.

محسن صرامي‌فروشاني نماينده خميني‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد سفرهاي استاني رئيس‌جمهور گفت: من بر اين مسئله اعتقاد ندارم که سفرهاي رئيس‌جمهور خصوصا در دوره چهارم تبليغات بود به اين لحاظ که حرکت کردن يک سيستم اجرايي در بين مردم اگر هيچ سودي نداشته باشد اما حلقه مفقوده ارتباط مسئولين و مردم را برطرف مي‌کند.
 
وي ادامه داد: هنگامي که رئيس‌جمهور با تمام کابينه‌اش در يک شهر حضور پيدا مي‌کند و وزرا در شهرها پخش مي‌شوند، اگر در حاشيه کار تبليغاتي هم صورت بگيرد قضاوت با ما نيست اما مسئله‌اي که مي‌توان به آن پرداخت اين است که سفرهاي آقاي احمدي‌نژاد خصوصا در دور چهارم و در استان‌هايي مثل اصفهان تبليغاتي نبوده است.
 
عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اين مطلب که بايد انصاف را رعايت کرد، اظهار داشت: آمدن کابينه به يک استان از لحاظ امنيتي، شرايط نگهداري، مصوبات اجرايي، حضور بين مردم و ... مشکلاتي را به همراه دارد که اين عملکرد دولت نهايتا قابل تقدير است نبايد اين مسئله را فراموش کرد که روزي به دنبال اين بوديم که در شهرهايي غير از تهران شاهد حضور وزير يا يکي از اعضاي کابينه دولت باشيم اما اکنون اين حلقه مفقوده برطرف شده است.
 
نماينده خميني شهر در پايان خاطر‌نشان کرد: مطمئنا کاستي‌هايي وجود دارد دولت بايد همراه با تفکرات اقتصادي براي بررسي تفکراتي که آکادميک،‌دانشگاهي و ميداني بودند، همراه با افراد فعال در اصناف و اتاق بازرگاني مخصوصا شوراي گفتگو اقدام کند تا مشکلات اقتصادي از کشور حذف شود اما اين که بخواهيم سفرهاي استاني را زير سوال ببريم درست نيست.


انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار