در فصل نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری و به خصوص تیم هایی که سهمیه آسیایی کسب کردند برای تقویت خط به خط تیم، بازیکنان ایده آل را به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فولادی ها هم جزو تیم هایی هستند که تا به الان بیکار ننشسته اند و بازیکنانی را جذب و یا قراردادشان را تمدید کردند تا در آسیا با قدرت ظاهر شوند.

در زير گزاش کاملی از کارهایی که خوزستانی ها انجام داده اند، بخوانيد؛


**فرکی: لازم باشد خودم کریمی را به فولاد می آورم

سرمربی تيم فوتبال فولاد گفت: چند بازیکن را که نیاز نداشتيم در لیست مازاد قرار داديم و به آنهایی که احتیاج داشتیم قراردادشام را تمدید کردیم.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما تمایل به جذب علی کریمی داریم و اقدامات لازم را هم انجام دادیم و اگر لازم باشد خودم به شخصه با کریمی صحبت خواهیم کرد.


وی افزود: توافق نهایی با هافبک ملی پوش پرسپولیس منوط به نظر خود اوست.

فرکی ادامه داد: پس از ایام رحلت امام خمینی تمرینات را رسماً‌ آغاز خواهیم کرد و این تمرینات به مدت 10 روز از پنجشنبه هفته جاری در بروجرد شروع می شود.

سرمربی فولاد تأکید کرد: پس از پایان اردویمان در بروجرد، در سرعين و تهران هم اردو برگزار می کنیم اما به خارج از کشور نخواهیم رفت.

**گزينه هاي استقلال و پرسپوليس پريدند/افشین و کرمی با فولاد تمدید کردند

عبداله کرمی و آرش افشین مدافع و مهاجم فولاد با پایان لیگ دوازدهم قراردادشان با خوزستانی ها به پایان رسید و با توجه به عملکرد این بازیکن، استقلال و پرسپولیس برای جذب کرمی و افشین دست به کار شدند سرخپوشان حتی توافقات اولیه را هم با افشین و کرمی انجام دادند اما مسئولان باشگاه فولاد طی جلسه ای چند ساعته نظر بازیکنان تیمشان را تغییر دادند و قراردادشان را تمدید کردند با توجه به این موضوع آرش افشین و عبداله کرمی یک فصل دیگر برای فولاد به میدان خواهند رفت.


**رفیعی با شرایط قراردادش را تمدید کرد

سروش رفیعی بازیکن خط میانی فولاد در جلسه ای با سیف اله دهکردی قراردادش را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد تا شماره پیراهن17 فولاد در لیگ سیزدهم مجدا برای تیمش توپ بزند.

گفتنی است: رفیعی شرایطش را برای تمدید قرارداد به مسئولان اعلام کرد و پس از نواقص بین طرفین وی قرارداد خود را تمدید کرد.


**هافبک پرسپولیسي فولاد در خوزستان ماندنی شد

مهدی نوری هافبک فولاد که از بچگی طرفدار پرسپولیس است مجددا یک سال دیگر قراردادش را با خوزستانی ها تمدید کرد.

نوری بارها در مصاحبه های خود گفته بود عاشق پرسپولیس است و دوست دارد در کنار علی دایی کار کند اما سرانجام نوری که در لیگ دوازدهم هم توانسته بود 7 گل به ثمر برساند در خوزستان ماندنی شد.

گفتنی است: سرمربی سرخپوشان با نوري مذاکره ای انجام نداده بو.

** خالدی سه ساله و یوسفی سفید امضا کرد

امیر خالدی و ارشاد یوسفی مدافع و دروازه بان فولاد قراردادشان را با این تیم تمدید کردند.

خالدی بازیکن بومی فولاد پس از توافق مالی با مدیر عامل باشگاه قراردادش را به مدت سه سال تمدید کرد خالدی سالهای گذشته به عنوان مهاجم به میدان رفته است.

شایان ذکر است: یوسفی هم با فولادی ها قرارداد سفید امضا کرده است.


**یک مدافع برزیلی به فولاد ملحق شد/ 2 برزیلی دیگر در راه هستند

سرمربی فولاد خوزستان در نظر دارد تا برای تقویت خط میانی تیمش در فصل آینده چند بازیکن خارجی جذب کند.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه یک مدافع و یک هافبک نفوذی برزیلی طی روزهای آتی برای دادن تست پزشکی به خوزستان می آیند تا مورد ارزیابی قرار گیرن.

گفتنی است: در حال حاضر فولادی ها با مدیر برنامه های بازیکنان برزیلی وارد مذاکره شدند و در صورت توافق بر سر مسایل مالی آنها به فولاد ملحق خواهد شد بد نیست بدانید چند روز پیش فرکی برای حضور یک مدافع برزیلی مدافعش را اعلام کرد.

** عسگریان: مدارک فولاد در فدراسیون است

اسماعیل عسگریان مدیر مسابقات فولاد گفت: فولاد همانند سال های گذشته جزو اولین تیم هایی بوده که مدارکش را کامل به مسئولان فدراسیون تحویل داده تا در AFC مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: ما کم ترین امتیازات منفی را در کنفدراسیون آسیا داریم و این موضوع خود به نفع فوتبال ایران است.


**امیر آبادی: نه در فولاد هستم نه در استقلال!

مهدی امیر آبادی که در لیست مازاد فرکی قرار گرفته و فصل آینده در این تیم حضور ندارد گفت: در لیگ سیزدهم در فولاد حضور نخواهم داشت و از هیچ تیمی هم پیشنهاد ندارم و فعلا نمی خواهم حرفی در مورد فوتبال بزنم .

وی افزود: سال آینده در استقلال هم نیستم و هیچ چیز مشخص نیست./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار