مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تبانی صهیونیسم و وهابیسم در سوریه ،‌ شرایط 8 غول پتروشیمی ایران پس از تحریم ، کاهش تیرآهن‌های خارجی در بازار و...است

مهمترین عناوین خبری گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تبانی صهیونیسم و وهابیسم در سوریه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/12/1175435_233.jpg

یهود و اسرائیل با آرزوی سرنگونی عضو مهم خط مقاومت از تمامی نیروهای معارض در سوریه حمایت می‌کنند و کنار آن برنامه‌هایی برای گسترش راهبرد قدرت نرم و دشمن‌زدایی از چهره خود بین مردم سوریه دارند.

شرایط 8 غول پتروشیمی ایران پس از تحریم
 اگر تحریم‌های اعمال شده توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا در کل بازار جهانی اعمال شود قطعا یک سونامی قیمت جهانی در بهای دو فرآورده کمیاب پتروشیمی به نام "ارتوزایلین" و " پارازایلین" به وجود خواهد آمد به طوری‌که هم اکنون پتروشیمی بندرامام، نوری و بوعلی سینا در مجموع سالانه حدود 1.5 میلیون تن از این محصولات را تولید و بخشی از آن را به بازار جهانی عرضه می کنند.

کاهش تیرآهن‌های خارجی در بازار
 کاهش تیرآهن‌های خارجی به خصوص چینی و اوکراینی در بازار خبری خوش و ورود بانک‌ها برای خرید آهن در بورس کالا از موضوعاتی است که این روزها بازاریها به آن انتقاد دارند.

سخنان رئیس‌جمهور بعد از سانحه بالگردش
 رئیس‌جمهور گفت: اقداماتی که از سوی دولت انجام می‌شود بهینه بوده و در آن بریز و بپاش وجود ندارد و همه در مسیر پیشرفت و ارتقای کشور است.

چرا عارف رشد ۴۰۰درصدی نرخ ارز را در دولت اصلاحات سانسور کرد؟


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/12/1175454_607.jpg

محمدرضا عارف کاندیدای دولت اصلاحات در مناظره روز گذشته در حالی به تثبیت ۵ساله نرخ ارز در دولت مورد حمایتش اشاره کرده بود که از رشد ۴۰۰ درصدی نرخ رسمی ارز در این دولت سخنی به‌میان نیاورد.

راه‌اندازی کنسرت توسط سازمان جاسوسی آلمان برای انتخابات
 سازمان جاسوسی آلمان با همکاری بازوی جنگ روانی خود اقدام به راه‌اندازی کنسرتی در شهر برلین نموده که توسط رکسانا صاربی جاسوس سیا مدیریت می‌شود.

اخبار ۸ نامزد انتخاباتی در روز ۱۱ خرداد/ "مگر می‌شود از نقاشی فهمید چه کسی صلاحیت دارد؟"
برگزیده‌ای از مهمترین اخبار انتخاباتی کاندیاهای ریاست‌جمهوری و همچنین تغییر و تحولات سیاسی مربوط به انتخابات در روز شنبه را در این خبر بخوانید.

پژو ۳۰۸ رونمایی شد + تصاویر
پژو 308 یکی از محبوب‎ترین محصولات این خودروساز فرانسوی است. بدون شک نمی‎توان شباهت 308 جدید با پژو 2008 متعلق به کلاس کراس‎اوور را انکار کرد.

روزه نگیرید تا گرفتار بدعت نشوید!
وی با هدف اثبات ادعای خود گفت: علمایی که مسلمانان را به عبادت در این ماه دعوت می کنند، باید به آیات قرآن توجه داشته باشند. در قرآن و کتب حدیث همه عبادت ها و مستحبات نوشته شده لذا نباید خلاف آن تجوز شود زیرا به خرافات کشیده خواهد شد.

جذابیت انسان برای پشه‌ها از بین رفت!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/12/1176072_666.jpg

در یک پیشرفت علمی، دانشمندان توانستند پشه ها را به طور ژنتیکی آنگونه مهندسی کنند که حس بویایی شان تغییرکند. در این حالت انسان دیگر برای پشه ها جذابیتی نخواهد داشت.

آیت‌الله طاهری اصفهانی دیدار حق را لبیک گفت

صبح امروز آیت‌الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی دیدار حق را لبیک گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار