مدیرارتباطات امور بین الملل شرکت مترو تهران و حومه گفت:همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مترو تهران تسهیلات با خدمات ویژه ای از شب قبل تا پایان مراسم روز 14 خرداد در نظر گرفته است.

احسان مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: در بخشی از خط یک در فاصله شب تا صبح روز ارتحال، مترو خدمات ارائه می کند.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ساعت 22 الی 22.30 سیزده خرداد تا 5.30 روز ارتحال برای جابه جایی مسافران و زائران حضرت امام (ره) بین ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر ( خط یک) با فاصله حرکت یک ساعت خدمات ارائه خواهد داد که ارائه بلیط در این دو ایستگاه و ایستگاه های ما بین رایگان است.

وی با بیان اینکه مترو از اول روز چهارده خرداد تا پایان مراسم در تمامی خطوط رایگان خواهد بود افزود: تغییرات انجام شده در برنامه های حرکتی قطارهای خط یک در این روز به این شرح می باشد:

در مسیر جنوب به شمال از ساعت 5.30 تا 8.40 و در مسیر شمال به جنوب از ساعت 6.30 تا 9.30 حرکت های مسافری قطارها هر 5 دقیقه یک بار انجام می شود.

وی گفت: از این ساعت به بعد تا ساعت 18 فاصله گذر قطارها به 4 دقیقه کاهش می یابد این در حالیست که در روزهای تعطیل فاصله گذر قطارها در خط یک در ساعات پرتردد 7 دقیقه و در سایر زمان ها هر 10 تا 15 دقیقه یک بار است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه ویژه باعث رشد 60 درصدی تعداد حرکت قطارهای مترو در روز 14 خرداد می شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: به علت وجود محدودیت های عملیاتی از ساعت 5.30 دقیقه تا 7.30 صبح روز 14 خرداد تردد قطارها در محدوده شهر ری به حرم مطهر به صورت یک در میان با حداکثر فاصله گذر هر 10 دقیقه یک بار انجام می شود.

وی گفت: در تمام مدت برگزاری مراسم در صورت نیاز برای خدمات رسانی مطلوب قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهد شد.

لازم به ذکر است، در دیگر خطوط مترو تهران برنامه های جاری بدون هیچ گونه تغییری اجرا خواهد شد./ل

برچسب ها: مترو ، ارتباطات ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار