سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند گفت: از وضعیت بوجود آمده ناراحتم تیمی که فکر قهرمانی را در سر می پروارند باید تاکنون تیم را می بست و از بلاتکلیفی نجات می یافت.

علیرضا افصل سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مدت زیادی است که منتظر اعلام نظر مسئولان باشگاه هستم تا اینکه مشخص شود چه کسی هدایت تیم فوتسال را برعهده می گیرد اما هیچ خبری از باشگاه گیتی پسند به گوش نمی رسد.

طولانی شدن این روند من را خسته و ناراحت کرده است

وی افزود: هر قدر نیز این جریان طولانی شود خواستار تسریع در تصمیم گیری نمی شود این تصمیم مربوط به مسئولان باشگاه می شود و با توجه به تجربه و سابقه که از آنها سراغ دارم باید در بهترین فرصت مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند تاکنون زمان بسیار زیادی به واسطه این انتخابات از دست رفته است.

افضل در ادامه بیان داشت: گیتی در دو سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده و قرار است در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشد می بایست تاکنون تیم را بسته و تمرینات خود را آغاز کرده باشد این جریان به یک تیم را حرفه ای می کند این در حالیست که مسئولان گیتی پسند هنوز تکلیف کادر فنی را نیز مشخص نکرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تسریع در تصمیم گیری باشگاه را تحت فشار قرار نمی دهم آنها آزادند هر وقت خواستند تصمیم بگیرند./آق

برچسب ها: افضل ، گیتی پسند ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار