کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: ما با توافق یکدیگر در عرصه تبلیغات انتخابات شرکت کردیم و آن علت و ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم تا اینکه دو نفر کنار بروند و یک نفر وجود داشته باشد در حال حاضر احساس نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "غلامعلی حدادعادل" در حاشیه حضور در مرکز ملی فضای مجازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت پیش آمده برای ائتلاف گفت: ما با توافق یکدیگر در عرصه تبلیغات انتخابات شرکت کردیم و آن علت و ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم تا اینکه دو نفر کنار بروند و یک نفر وجود داشته باشد در حال حاضر احساس نمی‌شود بنابراین ما تابع شرایط هستیم.
 
وی در جواب اینکه آیا این عمل باعث شکسته شدن آراء اصولگرایان خواهد شد یا خیر گفت: نکته مهم این است که این تعدد باعث شکست اصولگرایان نخواهد شد و باید به این توجه داشت.
 
عضو ائتلاف 2+1 در پاسخ به سوالی که آیا پیشنهاد مشخص و خاصی از سوی ائتلاف برای دعوت از آقای جلیلی شده است یا خیر، گفت: ما از اول گفته بوديم که درب ائتلاف بر روي هيچ اصولگرايي بسته نيست ولی خود جلیلی علاقه‌ای به حضور در ائتلاف ندارند.
 
وي درباره احتمال کناره گيري به نفع جليلي گفت: الان ديگر از اين حرفها گذشته و همه در صحنه حضور دارند، البته بايد شرايط را در دو هفته آتي بررسي کرد و ديد که شرايط ما را به چه سمتي سوق مي‌دهد.
 
حداد عادل در مورد تفاوت‌های سه نفر حاضر در ائتلاف گفت: ما سه نفر هستیم با سه گذشته تحصیلی و تجربه کاری و دیدگاه‌های متفاوت که البته این اختلاف دیدگاه‌ها به اندازه‌ای نیست که ما را از دایره اصولگرایی خارج کند لکن ما در داخل دایره اصولگرایی از طریق بیان نظرات خود تفاوت‌ها را گفته‌ایم و بنده نیز وجه تمایز برنامه‌هایم را از طریق صدا و سیما به مردم گفته‌ام و خود مردم باید تشخیص دهند که به چه کسی رای دهند.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اينکه برنامه‌هاي آينده دولتش در خصوص افزايش پهنای باند چيست؟ گفت: بايد مرکز ملي فضاي مجازي راهکارهايش را معين کند، به طوري که اخلاق و امنيت در کشور رعايت شود تا با اين امکانات متخصصان بتوانند شرايط استفاده بهينه از اينترنت را فراهم کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد سایت‌های همسر یابی و برنامه او برای کنترل آنان گفت: باید ساز و کاری باشد تا با احراز صلاحیت مدیران این سایت‌ها به آنها اجازه کار داده شود به نحوی که ارزش‌های اخلاقی در جامعه حفظ شود و باید ضوابطی باشد که افراد فاقد صلاحیت نتوانند وارد این عرصه شوند. 
 
حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری که پرسید اولویت دولت شما در فضای مجازی چیست؟ گفت: اولویت من همان رهنمودهای مقام معظم رهبری است که برای شورای عالی فضای مجازی معین کرده‌اند چراکه ايشان رئیس جمهور را رئیس شورای عالی فضای مجازی تعیین کرده‌اند و به تولید محتوا، امنیت اخلاقی، سیاسی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم تاکید داشتند و بنده نیز بر همین جهات تاکید خواهم داشت. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اصولگرایان ، ضوابط ، کنترل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار