عضو ائتلاف دوستداران مشهد گفت: باید تعریف استاندارد و خاصی از شهر آرمانی داشته باشیم و باید به شهر مشهد به عنوان شهری ملی نگاه شود بنابراین تعامل بسیار اعضاء شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای به وجود آوردن شهری ایده آل لازم و ضروری است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، شرارۀ معدنیان در چهارمین نشست جمعیت دوستداران مشهد با نامزدهای شورای شهر مشهد تضارب اندیشه ها را موجب شکوفایی اندیشه ها دانست و افزود: یکی از موضوعاتی که در شهر مطرح است بحث امنیت روانی اقتصادی است که مدل اقتصاد، دارای ویژگی بحران اقتصادی نباشد.

وی با اشاره به اخذ بودجه ملی برای شهر مشهد از طریق مجلس شورای اسلامی، گفت: شوراهای شهر به دلیل ارتباط نزدیک با مردم، با مطالبات آن ها آشنایی کامل داشته و به مشکلات شهری وقوف بیشتری دارند. که باید موارد منطقی از بودجه ملی در اختیار نمایندگان شورای شهر قرار داده شود.

معدنیان به توزیع سرانۀ فضای سبز در سطح شهر اشاره داشت و تصریح کرد: فضای سبز وسیعی در سطح شهر وجود دارد اما فضای سبز دارای توزیع نامناسبی در محلات است.

غلامرضا بصیری پور عضو دیگر جمعیت دوستداران مشهد و نمایندۀ شورای سوم شهر با بیان اینکهدر یک ماه گذشته در بحث کمیته های نظارتی، 5 هزار مورد سند در خصوص مراجعه مردم به شورا و بیان مشکلات آن ها وجود دارد، در خصوص کمکهای شورا به مساجد گفت: طی سه سال اخیر شورای شهر ۱۴میلیارد تومان برای مساجد اختصاص داده است.

مرتضی خادمی از دیگر اعضاء جمعیت و عضو شورای شهر، برگزاری جلسات تعاملی بین کاندیداها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مدل از تئوری و نظریه ایجاد می شود و نداشتن مدل مشخص برای مدیریت شهری از عمده ترین مشکلات موجود شهری است.

وی از اجماع نخبگان برای ایجاد مدل و الگوی اسلامی برای شهر سخن گفت و ابراز داشت: جمعیت دوستداران مشهد موظف است به اعضاء و مردم انتقال اطلاعات داشته باشد تغذیه علمی و اطلاعاتی کاندیداها از سوی ائتلاف می تواند در ارتباط سیستماتیک با محققان و دانشگاهیان موثر باشد/س. 

برچسب ها: تعریف ، استاندارد ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.