فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امام خمینی (ره) امروز به الگوی پایدار جامعه اسلامی و کشورهای رها شده از یوغ استکبار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/سردار ابراهیم کریم‌خانی با تسلیت فرا رسیدن ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: با بیدار باشی که امام راحل سه دهه پیش به جهان داد بشریت به تدریج از یوغ نظام استکباری خارج شده و بسیاری از کشورها نیز در حال پیوست به این حرکت بی‌نظیر هستند.

وی با بیان اینکه مبدأ تمام تحولات آزادی‌بخش جهان اسلام با سردمداری امام (ره) است، تصریح کرد: هنوز عظمت و جایگاه امام راحل به معنای حقیقی و با معرفت کامل تبیین و شناخته نشده که جا دارد همه در این مسیر با روشنگری و تیزبینی صحیح و واقعی عمل کنیم.

کریم‌خانی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر امروز دنیای استکباری تاب تحمل حرکت‌های آزادی‌بخش الهام گرفته از ایران و سیره امام را ندارد نه به خاطر ضدیت با شخص خاص، بلکه مخالفت با اندیشه‌ای است که دنیای استکبار گرفتار بیماری و عذاب وجدان حقیقی شده است.

فرمانده انتظامی استان امام راحل را بیدارگر واقعی و ارزش‌مدار قرن معاصر توصیف کرد و گفت: در تبعیت از این شخصیت وارسته و مقام عظمای ولایت است که می‌توان برابر ابرقدرت‌ها ایستاد.

وی به حضور گسترده پلیس استان در مراسم سالگرد عروج ملکوتی آن حضرت و تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا اشاره کرد و یادآور شد: در این روز نیروهای پلیس در استان علاوه بر تأمین نظم و امنیت عزاداران، با حضور گسترده خود با آرمان و ارزش‌های امام راحل تجدید میثاق می‌بندند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.