تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی حضور نوجوانان جهان در کشور ترکیه به سر می برند.

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی تدارکاتی ما در ترکیه صرفاً به خاطر برگزاری چهار دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور است که شب گذشته در نخستین بازی نتیجه را سه بر 2 به حریف واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: در این بازی شاگردانم بسیار ضعیف و بد بازی کردند به طوری که خودشان هم از نوع عملکردشان ناراحت هستند البته کادر فنی پیش بینی یک چنین بازی را از تیم ملی نوجوانان داشت.

وی تصریح کرد: مجموع امتیازات 2 تیم در این بازی پنج سته به طور یکسان 105 بود اما با این تفاسیر که از 105 امتیاز کسب شده از سوی والیبالیست های ترک 43 امتیاز به خاطر اشتباهات فردی نوجوانان ایرانی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: این بازیها شرایط خاص خود را دارد اما من خوشحالم که این باخت را قبل از شروع مسابقات قهرمانی جهان و در بازی دوستانه بدست آوردیم نوجوانانی که هم اکنون در ترکیب تیم ملی حضور دارند تا کنون طعم  باخت را نچشیده بودند و این اولین  تجربه آنهاست که نتیجه را به حریف واگذار می کنند.

 مظفری در خصوص وضعیت تیم فعلی نوجوانان ترکیه اظهار داشت:  ترکیب تیم ملی نوجوانان ترکیه از داشتن  یک پاسور بسیار خوب که دارای پرش های حرفه ای و دفاع مطلوب است بهره می برد همچنین حضور یک بازیکن پشت خط زن که اصالتش مصری است در ترکیب این تیم قدرت ترک ها دو برابر کرده است.

 وی در خصوص شرایط حاکم بر اردوی تدارکاتی ترکیه گفت: وضعیت سخت افزاری که در اختیارمان قرار گرفته  بسیار عالی است ما در هتل والیبال که در محل فدراسیون والیبال این کشور ساخته شده است مستقر هستیم این مجموعه دارای چهار سالن حرفه ای و مجهز والیبال است.

 وی تصریح کرد:  طبق برنامه ما  در طول مدت حضورمان در ترکیه صبح ها تمرین وزنه و بدنسازی داریم و بعد از ظهر ها نیز بازی تدارکاتی انجام می دهیم.

**میهمان ویژه نوجوانان درترکیه

 گفتنی است: در نخستین روز حضور تیم  ملی والیبال  نوجوانان کشورما ن در ترکیه سفیر ایران در این کشور به عنوان میهمان ویژه در تمرینات حاضر شد.

 حضور سفیر ایران در اردوی تمرینی ترکیه از نظر روحی نقش به سزایی در ارتقا سطح روحی ملی پوشان داشت./آق

برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار