موکی بلی لاک ستاره اسبق لیگ NBA روز گذشته در تصادفی شدید که منجر به فوت یکی از سرنشینان خودروی مقابل شد، به شدت آسیب دید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ موکی بلی لاک ستاره اسبق NBA  که یکی از بهترین گارد رأس های دهه 90 به شمار می رفت روز گذشته در تصادفی شدید در کلیتون کاونتی به شدت مجروح و شرایط اولیه وی بسیار وخیم گزارش شد اما در آخرین ساعات شب از شرایط بحرانی خارج شد. 

در این تصادف بلی لاک و یکی از سرنشینان خودرو مقابل به شدت مجروح شده و یکی دیگر از سرنشینان به خاطر شدت جراحات در گذشت. ستاره اسبق NBA، سیزده فصل با لباس تیم نیوجرسی بازی کرد.

کفش های مخصوص کوبی

کوبی برایانت که این فصل از لیگ NBA را با مصدومیتی شدید نیمه کاره به اتمام رساند، بسیار سریعتر از تمام کسانی که با مصدومیت آشیل پا مواجه شده اند در حال بهبود است.

به تازگی کفشهای مخصوصی هم برای محافظت از آشیل پای این بازیکن طراحی شده که با کمک انها روی پای خود ایستاده وعکسهای خود را نیز منتشر کرد تا پیشرفتش را به هوادارن نشان دهد. با این سرعت بهبودی به نظر می رسد شکی در رسیدن برایانت به شروع فصل بعد وجود نداشته باشد.

اعتراض بازیکنان ایندیانا به بازی کثیف شین بتیر

بازیکنان ایندیانا پیسرز، "شین بتیر" بازیکن میامی را به بازی کثیف متهم کردند که تنها زانوی بازیکنان حریف را نشانه می رود. دیوید وست بازیکن ایندیانا بعد از دیدار پنجم سری فینال در مورد بتیر گفت: " من به تازگی فهمیده ام که مقابل بتیر باید به شدت مراقب زانوهایم باشم چون به شکل عجیبی تنها به سمت زانوی بازیکن حریف می آید. ما هم کاملا حواس خود را جمع کرده و از زانوهایمان حفاظت می کنیم." 

شاید این صحبتها از سوی دیوید وست که سابقه پارگی رباط صلیبی زانو را هم دارد چندان معتبر به نظر نرسد اما بازیکنان دیگر ایندیانا هم این موضوع را تایید کرده و حتی فراتر هم می روند. روی هیبرت دیگر ستاره ایندیانا با تایید صحبتهای وست یک قدم فراتر رفته و بازی بتیر را "کثیف" خواند.
 
خداحافظی ستاره کلیپرز بعد از 19 فصل

گرنت هیل بازیکن تیم لس آنجلس کلیپرز که سابقه هفت بار قرار گرفتن در ترکیب تیم آل استار را هم دراد بعد از 19 فصل بازی در لیگ NBA  به طور رسمی خداحافظی خود از بازی بسکتبال را اعلام کرد. هیل یک فصل دیگر هم با تیم کلیپرز قرارداد داشت.

مربی جدید میلواکی هم مشخص شد

تیم میلواکی باکز با لری درو مربی سابق آتنلانتا برای سرمربیگری فصل آینده به توافق رسید.

میلواکی قراردادی سه ساله با درو امضا کرد که همکاری دو طرف بریا سال چهارم نیز به صورت مشروط خواهد بود.

فروش ساکرامنتو کینگز

تیم ساکرامنتو کینگز با موفقیت به گروه رنادایو فروخته شد. خانواده مألوف مالکان باکرامنتو بالاخره با فروش سهام این تیم موافقت کرده و 65 درصد سهام به ارزش 534 میلیون دلار به گروه رنادایو انتقال داده شد./آق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار