رئیس سازمان بسیج مستضعفین از فعالیت 880 حوزه بسیج روستایی در کشور خبر داد و گفت: با سر لوحه قرار دادن مقاومت اقتصادی و افزایش تولیدات داخلی تحریمها را شکست می دهیم.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سردار محمد رضا نقدی در کارگروه جهاد اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در جبهه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علم و فناوری در جنگ شدیدی با دشمن هستیم، اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران دشمنان را در تمامی عرصه ها شکست داده است.

وی با بیان اینکه دشمن تحریم ها را برای شکست ملت ایران در پیش گرفته است، عنوان کرد: با اجرای اقتصادی مقاومتی و همت نیروهای انقلابی این تحریم ها را خنثی خواهیم کرد.

وی فعال کردن ظرفیت های بالقوه و ایجاد روحیه امید و اعتماد به نفس در بین مردم را از ارکان اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: مردم با تحمل گرانی و در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی عزت خود را حفظ می‌ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به بیان اینکه در حال حاضر 10میلیارد دلار واردات کالای غذایی در کشور داریم، تصریح کرد: یک سوم گوشت سفید مورد نیاز خانوارها را می توان در خانه ها تولید کرد.

وی با اشاره به فعالیت 880 حوزه بسیج روستایی در کشور گفت: امسال به هر کدام از حوزه ها یک دستگاه جوجه کشی 500 تایی هدیه و چندین هزار دستگاه دیگر به صورت اقساطی داده می شود تا در این زمینه به مرحله تولید برسند.

وی از ایجاد 50 هزار استخر برای پرورش ماهی در مسیر قنوات روستا خبر داد و بیان کرد: امسال 10 هزار استخر ایجاد و مابقی در سال آینده ایجاد خواهند شد.

سردار نقدی با بیان اینکه آموزش کشاورزان نقش بسزایی در افزایش تولید دارد، گفت: اگر 10 درصد دانش کشاورزان نمونه را به سایر کشاورزان ارائه کنیم تولید در این عرصه دو برابر خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.