اسنوكرباز خوزستاني عضو تيم‌ملي در مسابقات آسيايي شش توپ قطر كه از اول خردادماه به مدت 10 روز برگزار شد، با كسب عنوان نايب‌قهرماني در بخش تيمي به كار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، محمدعلي چابك، رييس هيات بولينگ و بيليارد استان اظهاركرد: احسان حيدري‌نژاد در مرحله انفرادي اين رقابت‌ها، شش بازي انجام داد كه با شكست در ديدار با حريف هنگ‌كنگي حذف شد و به مراحل بعد نرسيد.

وي افزود: وي در بخش دونفره اين مسابقات موفق شد حريفاني از هنگ‌كنگ، كويت، پاكستان و امارات را شكست دهد تا به فينال برسد ولي در اين مرحله مغلوب تيم هند شد و علي‌رغم شايستگي مقام نايب‌قهرماني را كسب كرد.

چابك با ابراز رضايت از عملكرد اين اسنوكرباز خوزستاني گفت: حق حيدري‌نژاد اين نبود و بايد در انفرادي طلا مي‌گرفت ولي با بدشانسي باخت. با اين همه كسب عنوان نايب‌قهرماني تيمي در اين مسابقات، انگيزه وي را براي شركت در مسابقات قهرماني اسنوكر آسيا كه در كره جنوبي برگزار خواهد شد، افزايش داده است.

وي ادامه‌داد: متاسفانه حسين وفايي اجازه شركت در اين مسابقات را نداشت وگرنه تمام مقام‌ها به ايران مي‌رسيد. هيات براي حيدري‌نژاد هديه‌اي در نظر گرفته است و اداره‌كل ورزش و جوانان استان نيز قاعدتا بايد هديه بيشتري به وي اختصاص دهد.

رييس هيات بولينگ و بيليارد خوزستان خاطرنشان‌كرد: در مسابقات آسيايي شش‌توپ كه به مدت 10 روز در قطر برگزار شد، بيش از 60 اسنوكرباز حضور داشتند كه اسنوكربازان هند، پاكستان و هنگ‌كنگ اصلي‌ترين رقيبان نماينده خوزستان در اين رقابت‌ها بودند./س


برچسب ها: اسنوکر ، آسیایی ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.