فوت عابر پیاده در چند قدمی پل عابر پیاده، برخورد پیکان با پیکان وانت با 3 کشته و 2 زخمی و واژگونی پیکان وانت با یک کشته از جمله ماموریتهایی بود که تکنسین هاتی اورژانس 115 استان در چند ساعت اخیر درگیر آنها بودند.

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، در تشریح تعداد تلفات هر یک از حوادث گفت: در ساعت 21 شب گذشته _ 11 خرداد_ یک مرد 40 ساله در حین عبور از عرض اتوبان پاسداران، لاین دانشگاه آزاد به سمت فهمیده، با یک دستگاه نیسان برخورد کرده و در دم جان باخت.

حبیب حسینقلی زاده گفت: متاسفانه این فرد در چند قدمی پل عابر پیاده دچار سانحه شده بود.

کم رنگ بودن فرهنگ احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی عابران پیاده، عدم تمایل استفاده از پل های عابر پیاده از سوی برخی از شهروندان، مناسب نبود پیاده رو ها، اشغال بخشی از پیاده روهای باریک توسط دستفروشان و ساختمان های در حال ساخت بخشی از عواملی است که حسینقلی زاده از آنها بعنوان دلایل آمار بالای کشته شدگان عابران پیاده در تصادفات یاد می کند.

وی در تشریح سانحه برخورد پیکان وانت با پیکان گفت: این حادثه نیز در ساعت 6:30 صبح امروز به اتاق فرمان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گزارش شد و طی آن آمبولانس های پایگاه 2 میانه، یامچی، کوشکسرای و آمبولانس هلال احمر به جاده مرند خوی نرسیده به روستای "قرخ لار" اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه 3 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشته بود که هم اکنون وضعیت دو مصدوم سانحه نیز چندان رضایت بخش نیست.

حسینقلی زاده همچنین از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در 35 کیلومتری جاده میانه زنجان عصر روز گذشته به وقوع پیوست و طی آن راننده در دم جان باخت.

وی با اشاره به آغاز فصل مسافرتهای تابستانی از رانندگان خواست، با بستن کمربند ایمنی، حدالامکان سرعت مطمئنه را رعایت کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.