معاون بهره برداري اقتصادي موقوفات سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان كرد : موقوفات بايد در راستاي توسعه اقتصادي و بهره وري قرار گيرند .



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عباسعلي جعفري در آئین افتتاحیه دومين نمايشگاه منطقه اي فرصت هاي توسعه و سرمايه گذاري موقوفات استان خراسان رضوي در سبزوار با اشاره به تغيير نگرش سازمان اوقاف و امور خيريه به توسعه موقوفات و بقاع افزود: برنامه ريزي هاي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور در اداره اوقاف و امورخيريه در دو محور احيا و توسعه موقوفات و تلاش براي ارتقاء بهره وري از اين موقوفات ميباشد .

وي ادامه داد: در گذشته در آمدهاي اوقاف از طريق اجاره بها بوده است و سازمان اوقاف در تلاش است كه از تك محصولي بودن خارج شود پا در عرصه هاي نوين اقتصادي گذاشته است.

جعفري افزود : در سال 92 هدف گذاري اقتصادي براي 31 استان انجام شده است و اعتباري بالغ بر 15 ميليارد تومان با مشاركت 65 درصدي بخش خصوصي در نظر گرفته شده است .

معاون بهره برداري اقتصادي اداره اوقاف و امور خيريه كشور با ابراز اميدواري از تعامل دستگاهها و نهادها در توسعه طرح هاي سرمايه گذاري و توسعه اقتصادي ياد آور شد: با ايجاد فرصتهاي اقتصادي مناسب شاهد كلنگ زني اين پروژه ها در سطح ملي باشيم . /س

برچسب ها: موقوفات ، توسعه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.