فرماندار رفسنجان گفت: والدین بیشتر از پیش مواظب فرزندان خود باشند و وضعیت تفریحی جوانان چه در خانواده و چه در جامعه باید به طور مثبت ارتقا‌ یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اکبر پورمحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت تعدادی جوان در رفسنجان با استفاده از نوشیدنی غیرمجاز اظهار داشت: جوانان مواظب باشند، مواد نیروزای تقلبی تهیه نکنند‌ و موادی که تولید می‌شود باید کنترل شود.

وی افزود‌: در پی حادثه‌ای که اخیرا اتفاق افتاده باید چند کار را با هم دنبال کرد، اول اینکه والدین بیشتر از پیش مواظب فرزندان خود باشند و دوم اینکه وضعیت تفریحی جوانان چه در خانواده و چه در جامعه باید به طور مثبت ارتقا‌ یابد.

وی گفت‌: خیران و بزرگان به همت مسئولان قدم‌هایی برای ایجاد کارهای فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای جوانان در شهرستان بر دارند.

پورمحمدی با اشاره ‌به اینکه ‌سال‌جاری حماسه انتخابات را داریم ابراز داشت: یکسری افراد سعی دارند‌ با به وجود آوردن شرایط و جو روانی به مقاصد شوم خود برسند که در همین راستا ماده‌ای تحت عنوان مواد نیرو‌زا تولید کردند که حاوی سم خطرناک متانول است‌.

وی با اشاره به تعداد‌ مسمومان‌ مراجعه کننده به بیمارستان‌ علی‌بن‌ابیطالب (ع) رفسنجان گفت‌: ‌بر اثر نوشیدن مواد آلوده‌، برخی از همشهریان به مسمومیت شدید گرفتار شدند و از بامداد روز 9 خرداد ماه 348 مورد به پزشک مراجعه کردند که از این تعداد شش مورد منجر به فوت شد‌ و حال برخی نیز از سوی پزشکان مساعد اعلام شد و مرخص شدند.

پور‌محمدی افزود‌: 80 نفر بستری هستند و 193 نفر برای دیالیز شدن به شهر‌های مجاور ‌سیرجان‌، شهربابک‌، زرند، بردسیر و کرمان  اعزام شدند.

فرماندار رفسنجان از دستگیری تعدادی مظنون خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری‌های اطلاعاتی جمعی از توزیع کنندگان دستگیر شده‌اند که پس از تحقیقات بر روی آن‌ها و رسیدن به عاملان اصلی‌ تحویل مقامات قضایی می‌شوند.
برچسب ها: رفسنجان ، مسمومیت ، تفریحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.