دبير بازار تئاتر کودک و نوجوان از برنامه ريزي براي برگزاري پنج کارگاه تخصصي در بازار تئاتر کودک و نوجوان خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجيد امرايي افزود: اين کارگاه ها همزمان با برگزاري اين بازار ، در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در خيابان حجاب تهران برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان به تئاتر کودک از نزديک با فرايند توليد آثار نمايشي در حوزه کودک و نوجوان آشنا شوند. 
وي گفت:« بداهه‌پردازي در تئاتر کودک و نوجوان» ، « فنون تئاتر مشارکتي در تئاتر کودک و نوجوان» ، « نمايش خلاق در تئاتر کودک و نوجوان» ، «عروسک سازي و نقاب سازي» و « مواد در نمايش عروسکي» عناوين اين کارگاه هاي تخصصي است.
دبير بازار تئاتر کودک و نوجوان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در اين کارگاه ها تا 20 خرداد براي نام نويسي فرصت دارند و براي دريافت اطلاع بيشتر در اين باره مي‌توانند با شماره تلفن هاي 88971292 و 88971332  با پيش شماره 021 ارتباط برقرار کنند .
امرايي همچنين گفت: آخرين دستاوردهاي حوزه عروسک‌سازي، آخرين آثار پژوهشي و نمايش‌نامه‌هاي منتشر شده ، جديدترين شيوه‌هاي کارگرداني تئاتر کودک و نوجوان ، بازيگري و ديگر عناصر مرتبط با تئاتر کودک و نوجوان در بازار تئاتر کودک و نوجوان ارائه خواهد شد .
وي افزود: برگزاري نشست‌هاي تخصصي با حضور صاحب نظران حوزه تئاتر کودک و نوجوان نيز از برنامه هاي ديگر اين بازار است .
دبير بازار تئاتر کودک و نوجوان گفت: اين رويداد فرهنگي و هنري در چشم اندازي پنج ساله قادر است به عنوان فعاليت مهم بين‌المللي تلقي  شود.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکي را به تئاتر ببريم» هشتم تا دوازدهم تير در مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب تهران برگزار مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار